خلیلی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
خلیلی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
رضا خلیلی معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات تهران در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش کیفیت مرکز پاسخگویی به مشکلات مشترکان 2020 اظهار کرد: با توجه به اینکه این سیستم به عنوان سیستم پشتیبانی و رفع خرابی اینترنت و ... مطرح است موضوع انتظار در تماس طولانی بود که با توجه به اقدامات انجام شد این زمان مرتفع شد زمان پاسخگوی به مشترکان کاهش یافته است و سعی داریم این زمان کاهش یابد.
وی افزود: به منظور پاسخگوی سریع به مشترکان ابزارها و تجهیزات پاسخگویی بهبود مییابد تا مشترکین راحتر با سامانه 2020 تماس داشته باشند و مشکلات خود را رفع کنند.
خلیلی در پایان با اشاره به میزان تماس مشترکان با 2020گفت: در صورتی که یک قطعی یا محدودیت
کلی وجود نداشته باشد با این سامانه زیاد تماس نمیگیرند و معمولا در حدی است که همکاران پشتیبانی 2020 بتواند مشکلات را رفع کنند.
انتهای پیام/