معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه این سیستم با صرف هزینه ٥٥ میلیارد ریال بطور رسمی به بهره برداری رسیده است گفت: امیدواریم این سیستم حفاظتی در تمام مراکز صنعتی ورات نفت با کیفیت مناسب اجرا شود و شاهد آثار مطلوب آن باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، شاهرخ خسروانی،معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی امروز در مراسم افتتاحیه نمادین پروژه های حفاظت الکترونیک حراست پالایش و پخش با بیان مطلب فوق افزود: امنیت انرژی و استفاده از امکانات تکنولوژی یکی از ضرورتهایی است که مکلفیم به بهترین شکل ممکن برای تاسیسات و تجهیزات ایجاد کنیم.
 
خسروانی افزود: امنیت تولید و مصرف انرژی باید به طور کامل تامین شود و این مهم جز با تلاش و استفاده از فن آوریهای پیشرفته امکانپذیر نیست.
 
وی ضمن قدردانی از مسئولان مربوط در انجام اقدامهای حفاظتی اخیر،اظهار کرد: امیدواریم این سیستم حفاظتی در تمام مراکز صنعتی ورات نفت با کیفیت مناسب اجرا شود و شاهد آثار مطلوب آن باشیم.
 
بهره برداری از سیستم حفاظت الکترونیک پالایشگاه آبادان
 
در این مراسم همچنین از سیستم حفاظت الکترونیک پالایشگاه نفت آبادان بهره برداری شد.
 
مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در این زمینه، گفت: این سیستم با صرف هزینه ٥٥ میلیارد ریال بطور رسمی به بهره برداری رسیده است.
 
حبیب اله ابوالحسنی افزود: از این میزان سرمایه گذاری تاکنون ٥٣ میلیارد ریال آن محقق شده است.
 
وی با بیان اینکه در این پروژه از ٨٧ دکل با ارتفاع های ٦، ٩ و ١٨ متر استفاده شده است،ادامه داد: ١٦١ دوربین ثابت و متحرک، ٣٩ کیلومتر لوله کشی، ٣٣ کیلومتر فیبر نوری، ١٢ کیلومتر انواع کابل برق و حدود ٦٣ مانیتور ٢٢ تا ٥٥ اینچ نیز از دیگر ملزومات به کار رفته در پروژه مذکور است.
 
گفتنی است مراسم افتتاحیه پروژه های حفاظت الکترونیک شرکت پالایش نفت آبادان، مرکز انتقال نفت سبزوار و جایگاه شماره ٩ شرکت ملی پخش منطقه تهران، سه شنبه، ٢١ بهمن برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار