در حال حاضر در محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش برف هستیم و همچنین وضعیت ترافیک نیز به‌صورت سنگین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، جعفر محمدنژاد با اشاره به بارش برف سنگین در لاریجان و امامزاده هاشم محور هراز، اظهار کرد: از امامزاده هاشم به آب اسک ترافیک به‌صورت سنگین است.

وی بیان داشت: در محور کندوان نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم و ترافیک سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران به بارش خفیف برف در محور گدوک سوادکوه اشاره کرد و افزود: وضعیت ترافیک در محور سوادکوه نیز به‌صورت سنگین گزارش شده است.

محمدنژاد با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی برای رانندگان، اظهار داشت: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند و با این کار سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیک به‌مناسبت تعطیلات روزهای پایانی هفته جاری، گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در تمامی محورهای مازندران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 21 لغایت 24 روز جمعه 24 بهمن ماه ممنوع اعلام شده‌ است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی ،فاسدشدنی و محصولات حمل باغی از ساعت 6 صبح لغایت 24 روزهای سه‌شنبه 21 لغایت 24 روز جمعه 24 بهمن از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 لغایت یک روز جمعه 24 بهمن ماه امسال از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است، ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 لغایت یک بامداد روز جمعه 24 بهمن ماه از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح لغایت 24 روزهای چهارشنبه 22 و جمعه 24 بهمن ماه از محور قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع اعلام شده‌است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج به مرزن‌آباد کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 لغایت 2 بامداد روز جمعه 24 بهمن ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 لغایت دو بامداد روز جمعه 24 بهمن از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: بارش ، محور ، مازندران ، برف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.