یکی از حاضران در جشن انقلاب اسلامی بانویی است که سه فرزندش را نثار ایران اسلامی کرده یکی را در جریان انقلاب اسلامی و دو پسر دیگرش را طی 8 سال دفاع مقدس به ایران اسلامی هدیه کرده است.

عشق مادر سه شهید به وطن/ لغو کامل تحریم‌ها گزینه روی میز ملت ایران است
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در ساعات اولیه صبح امروز که هنوز راهپیمایی 22 بهمن به صورت رسمی آغاز نشده مردم همیشه در صحنه تهران، در مسیرهای منتهی به میدان آزادی با شور و اشتیاق حاضر شده‌اند.

**عشق مادر سه شهید به وطن


یکی از حاضران در ساعات اولیه پیش از آغاز رسمی جشن انقلاب اسلامی، بانویی است که سه فرزندش را نثار ایران اسلامی کرده یکی را در جریان انقلاب اسلامی و دو پسر دیگرش را طی 8 سال دفاع مقدس به ایران اسلامی هدیه کرده است.

وی در مورد فعالیت تیم هسته‌ای کشورمان می‌گوید: ملت ایران همیشه پشت ولایت و نظام هستند و ما از تیم هسته‌ای کشورمان حمایت می کنیم.

این مادر شهید تصریح می‌کند: غربی‌ها هر چه بگویند باز هم نمی توانند ما را از حق خودمان محروم کنند.

** لغو کامل تحریم‌ها گزینه روی میز ملت ایران است

در ادامه سراغ پسری نوجوان می‌روم که پوستر بزرگی از تصاویر رهبر انقلاب اسلامی در دست دارد،‌ وی در مورد مساله هسته‌ای کشور تصریح می‌کند: من یک نوجوان نسل جدید انقلابم اما با توجه به تلاش تیم هسته‌ای کشورمان به همه ابرقدرت‌ها اعلام می‌کنم که گزینه روی میز ملت ایران، لغو کامل تحریم‌هاست.

این نوجوان پرشور انقلابی تاکید می‌کند: فشارها و زورگویی‌های خارجی‌ها بر ما اثری ندارد و همیشه به آرمان‌های اننقلاب اسلامی
 پایبند خواهیم بود.

*36 سال حضور در مراسم 22 بهمن با یک عکس

پیرمردی 82 ساله که قاب عکسی از جوانی امام(ره) را در دست دارد، می‌گوید: 36 سال است با همین عکس در راهپیمایی شرکت می‌کنم. 

وی تاکید می‌کند: ‌هر چه داریم بعد از خدا به برکت ایمان و اخلاص امام خمینی(ره) است و امروز پرچم ایران اسلامی در دست مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، جناح ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار