پیش از آغاز رسمی مراسم 22 بهمن مسیرهای منتهی به میدان آزادی مملو از تهرانی‌هایی است که برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به خیابان آمده‌اند.

حضور زودهنگام مردم در مسیرهای راهپیمایی/ مردی که دلش از آمریکا پُر بود
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در راهپیمایی 22 بهمن؛ با توجه به این که تا ساعتی دیگر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب با راهپیمایی این ملت غیور آغاز خواهد شد، شاهد مستقر شدن غرفه‌های مختلف در مسیر راهپیمایی از جمله صداوسیما، موسیقی و غرفه‌هایی با مضمون هسته‌ای و... هستیم.

خیابان‌های منتهی به میدان آزادی طنین آهنگ‌های انقلابی گوش را نوازش می‌کند، آهنگهایی که حتی برای نسل سوم انقلاب هم نوعی تداعی نوستالژی آن دوران است
 
مسیرهای راهپیمایی به علاوه متروها نیز با آذین بندی‌های مرتبط آماده این هستند تا شاهد حماسه دیگری در تاریخ ایران باشند.
 
گفتنی است مسیرهای منتهی به میدان آزادی برای راهپیمایی هم‌اکنون بسته شده تا راهپیمایان بتوانند با خیالی آسوده در مراسم پیروزس انقلاب اسلامی ایران حضور یابند.
 
نکته قابل توجه حضور زودتر از موعد مقرر (9 صبح) مردم در متروها و مسیر راهپیمایی است در نتیجه بر آن شدیم تا با هموطنان عزیز کشورمان در رابطه با اعتماد به آمریکا و موضوع هسته‌ای به گفتگو بپردازیم که در کنار خیابان چشم‌مان به زنی میانسال افتاد که به همراه پسر و عروسش ایستاده بود.
 
وی در پاسخ به این سوال؛ که نظر شما در رابطه با توافق هسته‌ای و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای چیست، اظهار داشت: ما جز انقلابی بودن در این تیم چیز دیگری ندیدیم و امیدمان به توافق نیست بلکه امید ما به تلاش‌های تیم عزیز آقای ظریف برای حفظ آبروی این مملکت و زحمت‌هایی است که برای این انقلاب کشیده‌ایم.
 
در سمتی دیگر از دختر بچه‌ای که به همراه مادرش از مترو به بیرون می‌آمد، پریسیدم که شما چیزی از انرژی هسته‌ای می‌دانید که آن کودک پاسخی حیرت‌انگیز داد مبنی بر این که؛ بله، من می‌خواهم وقتی بزرگ شدم، یک دانشمند بشوم که در این هنگام نقاشی را از کیفش درآورد که در آن با خط دبستانی نوشته شده بود "انرژی هسته‌‌ای حق مسلم کودکان ایران!".
 
از سوی دیگر مرد جوانی که در حاشیه فضای سبز خیابان در حال حرکت بود توجه ما را به خودش جلب کرد که پلاکاردی جالب در دست داشت، با این عنوان که « به آمریکا بی اعتمادیم»، از وی در این زمینه پرسیدم که گفت: آمریکایی‌ها اموال ما را غارت کردند، جوانان ما را کشتند، و حالا هم با زورگویی به ایران می‌خواهند دین این ملت را بگیرند وآمریکا در قالب یک سگ هار به دنیا آمده و تا ظهور امام زمان (عج) این سگ هار هم خواهد ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار