انواع دوستی های قبل ازدواج خصوصا درفضای مجازی روز به روز موجب کم رنگ شدن رسومات نسل گذشته می شود .

سایت‌هایی که برای دختران خطرناک است/ سناریویی برای سرکیسه کردن دختران عاشق پیشه
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ امروزه پیشرفت های اینترنتی ،موجب سو استفاده افراد متعددی شده است،هم اکنون پدیده ازدواج های اینترنتی درکشور رایج است که جزئی از آسیب های جامعه به شمار می‌آید .
 
افرادی هستند كه با طراحی اتاق و فضاهای مجازی ،جوانانی که به دنبال هم کلام و دوستی در اين فضاها هستند را به گرداب خود دعوت می‌کنند،جوانان که انتظار ازدواج های اینترنتی موفقی دارند ناآگاهانه درگرفتاری ها به دام می افتند.
 
ازدواج و پیدا کردن زوج مناسب مقوله ای است که از دیرباز تاکنون چالش پیش روی انسان‌ها بوده و از قديم رسم و رسومات خود را داشته است، اما هم اکنون انواع دوستی های قبل ازدواج و پیدایش فضای مجازی روز به روز عامل نابودي نسل قبلی و پیدایش نسلی شد که به دنبال همسر آینده خود در کوچه پس کوچه های سایت های همسریابی،هستند تا بتوانند فرد مورد نظر خودرا پيدا كنند، درصورتی که باید دانست اشنایی در محیط‌ های مجازی مانند چت روم ها،فیسبوک و سایت های همسریابی،احتمال میزان بنیان یک ارتباط درست و زمینه تشکیل زندگی مستحکم را بسیار کم و گاهی غیر ممکن میکند.
 
انتخاب همسر خرید ماشین و خانه نیست که نیاز به تشکیل بنگاه یا موسسه داشته باشد،اما در فضای مجازی گروه هایی غیراخلاقی و غیرارزشی تشکیل شده که خبر از مشکلات متعدد برای جوانان می‌دهد.
 
همچنین رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اعلام اینکه طبق اما از هر 10 ازدواجی که به واسطه ارتباطات اینترنتی انجام شده 8 مورد به شکست منتهی شده است گفت: آشنایی دختران و پسران درفضای مجازی به فساد اخلاقی و ارتباطات نامشروع منجر می‌شود.
 
منتقدان ازدواج های اینترنتی معتقدند که بی اعتمادی یکی از عمده ترین آسیبهایی است که زندگی زوجی را که به واسطه آشنایی در فضای مجازی با یکدیگر ازدواج می کنند، تهدید می‌کند چرا که همواره این دغدغه با آنان است که ایا همسرشان با افراد دیگری هم چت میکند؟



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، خطرناک ، سایت‌ ، سناریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
شیدا نظری
۱۵:۵۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
واقعا ک ....
Iran (Islamic Republic of)
بی پیرایه
۱۳:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
واقعا تشکر میکنم برای گذاشتن این خبر من دختری 14 ساله هستم وازهمه شما تشکر میکنم.
United States of America
لیلا
۱۵:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
جالبه دقیقا یکی از افرادخانواده ما باهمسرش ازطریق اینترنت اشنا شد والان مشکلات جدی داره وجوری شده که جدایی براشون بهترین راهه
آخرین اخبار