به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم جشن انقلاب ویژه شهروندان مدارس با حضور شهردار منطقه9،معاونین این منطقه،مشاور فرهنگی معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور مشاورفرهنگی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در مراسم جشن انقلاب ویژه شهروندان مدارس منطقه 9 برگزار شد اظهارکرد: در قوانین راهنمایی ورانندگی دو دسته علائم وجود دارد که با رعایت این علائم می توان به بهبود روانی ترافیک کمک کرد  نخست علائم عمودی یا همان تابلوهای راهنمایی و رانندگی  و دیگری علائم افقی کف خیابان یا همان خط سفید است.

وی در ادامه افزود:اکثر تصادفات واتفاقات ناگواری که در عرصه حمل ونقل درون شهری روی می دهد ناشی از عدم رعایت حریم خط سفید و رانندگی منضبط است .

مشاور فرهنگی معاون حمل و ترافیک شهرداری  گفت: تغییر ناگهانی لاین ناگهانی و غیر اصولی از بین دو خط سفید خیابان ها،خروجی ناگهانی از توقفگاه هاو  پهلوگاه ها امروزه  موجب شده که ما در رانندگی شهر تهران آرامش روانی نداشته باشیم و زیبایی بصری در فرهنگ ترافیک شهر تهران را مشاهده نکنیم .

وی  در پایان عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت حریم خط سفید ،ایمنی سفر در حد مطلوبی نیست و هزینه های گزافی را به جهت اتلاف وقت می پردازیم که ناشی از عدم رعایت نظم وانضباط در رانندگی است .

انتهای پیام/
 
برچسب ها: مراسم ، جشن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار