اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

نوجوانان و جوانان ایران در آینده‌ای نزدیک طلایه‌داران انقلاب اسلامی خواهند بود
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر منتشر شد.

وَلِلَّـهِ الْعِزَّةُ وَلِرَ‌سُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَلَـٰكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَعْلَمُونَ ؛ سوره منافقون/8
 « از جاي برخيزيد و قرآن کريم را به دست گرفته به فرمان خداي تعالي گردن نهيد تا مجد خود و عظمت اسلام عزيز را اعاده کنيد. بياييد و به يک موعظه خداوند گوش فرا دهيد، آنجا که مي‌فرمايد: «قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثني و فرادي» همه قيام کنيد و براي خدا قيام کنيد، قيام فرادي در مقابل جنود شيطاني باطن خودتان و قيام همگاني در مقابل قدرتهاي  شيطاني، اگر قيام و نهضت، الهي و براي خدا باشد، پيروز است. اي مسلمانان جهان و اي مستضعفان عالم! دست به دست هم دهيد و به خداي بزرگ روآوريد و به اسلام پناهنده  شويد و عليه مستکبران و متجاوزان به حقوق ملتها، پرخاش کنيد .» پیام امام خطاب به مسلمانان جهان. (صحیفه امام 10/339)

سلام به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عالم عامل، مجاهد  احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)، امام خمینی (قدس)، سلام به  خلف صالح خمینی کبیر ، ادامه دهنده راه پر عزت امام و شهدا ، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) ،سلام به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و سلام به همه مردان و زنان تاریخ ساز که به پیروی از رهبرشان با قلبهایی آکنده از خود آگاهی و خودباوری انقلاب عظیم 57 را رقم زدند.

انقلابی که نوید پایان سالهای سیاه و تاریک رژیم ستم پیشه پهلوی و قطع دستهای آلوده استعمار نوین از آب و خاک و منابع و فرهنگ و اقتصاد و سیاست ایران عزیز بود. انقلابی که نه تنها تحولی عظیم در داخل بود، بلکه مرزهای جغرافیایی را در نوردید و قلوب خفته و غفلت‌زده در جهان را  منقلب و امیدوار کرد. انقلابی که رعب و وحشت را بر ایادی شیطان مستولی کرد و نوید انقضای سلطه گری ، جنگ و غارت اموال و منابع ملتها را داد. انقلابی که آرمان اساسی آن احیای اسلام ناب محمدی (ص)، که همانا اسلام صلح ودوستی، اسلام رحمت و رافت،  اسلام حامی مستضعفین و مظلومان و اسلام پیکار با مستکبران و زورگویان عالم بود. انقلابی که رمز پیروزی آن توحید و وحدت کلمه بود و بر محور ایمان و اعتقاد به خالق یکتا و اتکال به فضل و رحمت و برکت از سوی او و نیز یکپارچگی و همصدایی در اقامه کلمه حق برپا شد.

و حال سی و شش سال از طلیعه فجر و پیروزی می‌گذرد و به لطف الهی علیرغم همه تلاشهای استکبار جهانی و ایادی آن، تجلی برکات آن قیام الهی بر خاص و عام روزافزون و برهانی قاطع بر تداوم آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی 57 شده است. دنیای استکبار که به روشنی در مقابله مستقیم با انفجار نور 57 شکست خورد با هزاران حیله و نیرنگ تلاش می‌کند تا چهره اسلام ناب محمدی (ص) را با انواع جریان سازیهای سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی تخریب کند و از رسیدن پیام صریح آن به جهان ممانعت بعمل آورد. استفاده از همه تکنیکهای تبلیغاتی جنگ نرم که مسلسل وار تبلیغات منفی و مخرب خود علیه اسلام ناب محمدی را بر امت مسلمان در سراسر عالم پیش می برد گواهی بر این ادعاست که دشمن دون به عظمت انقلاب 57 باور دارد و آثار جهانی این حرکت و قیام را به خوبی درک کرده است. در قرن اخیر همگان معترفند که تنها پرچم دار پایدار و سازش ناپذیر مبارزه با بی عدالتی در جهان ایران اسلامی است و هم او همانا ستون فقرات حرکت های مقاوتی در همه جای جهان گردیده است.

 دشمنان در این سالها با مطالعه دقیق جوامعی که اکثریت مسلمان دارند و شناخت نقاط قوت و ضعف آنها از هیچ اقدامی برای انحراف جریانات بیداری اسلامی و اطفا نور الهام بخش انقلاب اسلامی ایران فروگزار نکرده‌اند.

دنیای استکبار که غرق شدن نظام سرمایه داری را با چشمان خویش شاهد است، از سویی به پرورش مسلمان نماهای تندرویی مثل طالبان، القاعده و داعش می‌پردازند و اخبار توحش دست پرورده‌های خویش را برای ایجاد هراس از اسلام با آب و تاب تمام به جهانیان مخابره می کنند و از سویی دیگر با سخنرانیها و برنامه های تشریفاتی از اسلام گلخانه ای و منحل در مدرنیته آنها، حمایت می کنند . همه ی این تلاشها معطوف به انزوا کشاندن  اسلام سیاسی با محوریت مقاومت و  پرچمداری انقلاب اسلامی ایران است. غافل از اینکه خاک بر آفتاب می‌پاشند.

ملت قهرمان ، آزاده ،فهیم و با بصیرت ایران به برکت احیای اسلام ناب محمدی توسط خمینی کبیر  و تداوم رهبریهای داهیانه امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه در وجود ارزشمند رهبر فرزانه و مقتدر جمهوری اسلامی ایران که تیزبینانه شیطنت‌های دشمنان را رصد کرده و پیشاپیش نقشه های شوم انها را رسوا می کند، سالهاست ، پیشرو از دیگر ملتهای مسلمان با اخلاص و انگیزه ای الهی و علی رغم فشارهای کینه توزانه دشمنان، از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند و بر سختیهای این رشادت عظیم و ابتلائات آن صبوری می کنند. اینها همه مدیون مکتب اسلام است که روحیه آزادیخواهی، حق گویی و حق طلبی، دفاع از مظلومین و مستضعفین و صبر در شدائد و فتنه ها و استقامت بر آرمانها را به ما آموخته است.

برادران و خواهران غیور و مومن هموطن در آستانه سی و ششمین بهار آزادی ضمن تبریک و شادباش سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن تجدید عهد و میثاق ابدی با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران  و رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی ، امام خامنه ای، در کمال تواضع نکاتی را با شما ملت قهرمان ایران در میان می گذاریم:

دنیای امروز دنیای سرشار از فتنه های رنگارنگ است که جز با توکل بر خدا و بصیرت و هوشمندی مضاعف از آن سر به سلامت بیرون نخواهیم برد. جریانی در داخل و خارج از کشور شکل گرفته است که با سوءاستفاده از گذشت زمان، از سویی به تطهیر چهره فاسد و ستمگر شاهنشاهی بپردازد و از سویی دیگر به تخریب عملکردانقلاب اسلامی و چهره‌های شاخص آن می پردازند که هوشیاری مسئولان امر در تبیین و مستند سازی صحیح و واقعی از چهره ی نظام شاهنشاهی و تاریخ انقلاب اسلامی از یک طرف و مراجعه و مطالعه منابع دست اول توسط اقشار مردم، بویژه جوانا از طرف دیگر را می طلبد.

 امروز بیش از هر زمان دیگری وحدت و یکپارچگی رمز عبور از میادین فتنه دشمنان اسلام است. کثرت ارائه و نظرات و چند صدایی بودن جامعه اسلامی ایران منافاتی با وحدت بر اصول و آرمانها و ارزشهای  اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد بلکه مقوم آن است ، اما آگاهانه باید در عین چند صدایی ، وحدت و اتحاد در آن متجلی باشد و قطعا محور این اتحاد و یکپارچگی تبعیت کامل از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است.

بعد از گذشت سی و شش سال، این نسل هوشمند و تحولخواه نیازمند همراهی است تا در این دوران پر التهاب پیچ تاریخ، آنچه در توان داریم برای تربیت و پرورش نسل های جدید بکار گیریم به صفا و صداقت انها باور داشته باشیم و شرایط مناسب را برای پرورش استعدادها رشد اخلاقی و معنوی جامعه و توسعه تقوی بکار گیریم. نوجوانان و جوانان عزیز ایران در اینده‌ای نزدیک طلایه دار انقلاب اسلامی خواهند بود.
 
و اما کلامی صریح با مسئولین محترم و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمتگزاران مردم سخاوتمند و صبور ایران عزیز داریم:

قطعا دوام و بقای راهبردی تفکر  انقلابی در گرو بها دادن به توانمندی های درونی و استفاده موثر از قابلیت های عظیمی است که در کشور وجود دارد. جبهه استکبار به اقتضای خوی زیاده خواهی و زورگویی اش حتی در صورت توافق بر سر موضوع هسته ای از فزون خواهی بیشتر در حوزه های دیگر و اعمال فشار بر ملت عزیز فروگزار نخواهد کرد. لذا تمرکز بر بکارگیری سیل استعدادهای داخلی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل پایدار برای بی اثر کردن حربه های دشمن در این مقطع تاریخی است.

بی شک عدالت جویی و فساد ستیزی یکی از مطالبات اصلی انقلاب اسلامی و بویژه جنبش دانشجویی بوده و هست. یکی از دغدغه های به حق جریان انقلاب مقابله صریح و قاطع با دست اندازان به بیت المال و فرصت جویان و مفسدان اقتصادی، بویژه آنان که در بدنه جمهوری اسلامی در رده های مختلف رسوخ کرده اند می باشد. لذا اتحادیه انجمن های اسلامی دانشحویان در اروپا ضمن ابراز خوشنودی از برداشتن گام های اولیه در این خصوص توسط دستگاه قضا، برخورد با مسوولین رده بالا ی  نظام را نه تنها نقطه ی ضعف انقلاب نمیداند بلکه نشان از قاطعیت نظام در برخورد با فساد و استقلال  دستگاه قضا می داند و خواستار تداوم این رویه با قاطعیت و سرعت عمل بیشتر در پرونده های مفتوحه برای دفع خطر فرصت طلبان فاسد از آسیب زدن به وجهه انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون هزاران هزار شهید به خون خفته می باشد، است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا مجددا سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبر انقلاب اسلامی ایران و ملت غیور ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض می کند و همه ی ملت ایران را به حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن و به رخ کشیدن عزت ، قدرت ، عظمت و ایستادگی ملت فهیم و بصیر در برابر زورگویان و مستکبران، دعوت می نماید. بی شک حضور میلیونی مردم در راهپیمایی نشان از تداوم نهضت امام خمینی و ادای احترام به خون شهدای انقلاب اسلامی خواهد بود. پیشاپیش از حماسه ای که به یقین در سالروز 22 بهمن در ایران اسلامی خواهید افرید صمیمانه قدردانی می کنیم و همگان را به صبر و استقامت تا پیروزی نهایی دعوت می نماییم . بی شک عزت مخصوص خدا و رسول او و مؤمنان است؛ ولی منافقان نمی‌دانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار