مرد شروری که معروف به بهزاد ساواک بود پس از زورگیری توسط مالباخته شناسایی و سپس دستگیر شد.

////////////////////محسنی/تهران
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 2 و 22 دقیقه بامداد 15 بهمن ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در آدرس خیابان فلاح، خیابان ابوذر، بلافاصله افسر سرگشت و معاون اطلاعات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

در بررسی‌های پلیسی مرد جوانی درحالیکه پریشان و نگران به نظر می‌رسید با معرفی خود به هویت "اسکندر" به ماموران مراجعه و اعلام نمود که ۲نفر موتور سوار جوان اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلو و به سرقت بردن موبایل وی نموده اند.

با توجه به اهمیت موضوع مشخصات ظاهری افراد از شاکی اخذ و به همراه وی در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی‌های هدفمند از سرگرفته شد تا اینکه دقایقی بعد یک دستگاه موتور سیکلت توسط شاکی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حالیکه متهمین با موتور سیکلت به صورت خطرناک اقدام به فرار می‌نمودند در میدان ابوذر، خیابان قربانی دستگیر و موتور سیکلت توقیف گردید.

سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمین به هویت‌های بهنام معروف به "بهزاد ساواک" و "مهرداد" توسط شاکی شناسایی و شاکی عنوان نمود شخص "بهنام" اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلوی من نمود و در همین راستا متهمین دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
ازریاست محترم قوه قضاییه خواهش میکنم در راستای برقراری امنیت در شهر تهران اقدام اساسی انجام دهند
United States of America
احسان مرادی
۱۴:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
مگر این اقا به گفته پلیس سابقه دار نیست ؟این اقا را دستش رو قطع کنند یا به شدت مجازات کنند تا ببینند بازهم جرات زورگیری دارد.
آخرین اخبار