بازیگر فیلم «چاقی» گفت: جشنواره امسال خوب بود ولی با استاندارد جهانی و ایده آل فاصله دارد.

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: دیگر در دنیا سینمای ما را می شناسند، سینماگران برای رسیدن به استاندارد جهانی در برگزاری جشنواره و تولید فیلم‌ها نباید خودشان را دست کم بگیرند و بگویند به آنجا نمی‌رسیم. سینمای ما اصغر فرهادی و بسیاری فیلمساز خوب دارد که در جشنواره‌های بین المللی داوری می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص نقش آفرینی در فیلم چاقی عنوان کرد: این نقش جای کار زیادی داشت و برایم جذاب بود، چون به بازی کردن نقش‌هایی علاقه  دارم که جای کار داشته باشد

کرامتی افزود: من با ایده آل بازیگری ام خیلی فاصله دارم و هنوز به قله مورد نظرم نرسیده ام؛ از هرکار خوبی که کارگردان خوبی داشته باشد استقبال می‌کنم چون نقش، فیلمنامه و کارگردان برایم مهم است، متاسفانه اکثر کارگردان‌های مورد نظر من یا دیگر کار نمی کنند یا فوت کرده اند.

وی اظهار داشت: اگر اثری خوب باشد و بتوانم با آن و نقشی که دارم ارتباط برقرار کنم آن را می پذیرم.

بازیگر فیلم «چاقی» با آرزوی حال خوب برای همه سینماگران در سال 94 گفت: اگر سینماگران بیکار نمانند و کسانی که کار می کنند حقوق و دستمزدشان ر به موقع دریافت کنند و فیلمسازان ما اجازه پیدا کنند حرفهایشان که حرف دل مردم است بیان کنند، حال ما خوب می شود و وقتی حال سینماگران خوب باشد مخاطب از تماشای فیلم ها راضی تر خواهد بود.

کرامتی با نام بردن از فیلمهای مورد علاقه اش در جشنواره سی و سوم گفت:  "چهارشنبه 19 اردیبهشت"، "کوچه بی نام" و فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" را می پسندم؛ متاسفانه به تماشای رخ دیوانه نرسیدم و فیلم عصر یخبندان که سلیقه خیلی از مخاطبان بود را نپسندیدم. چون سلیقه من این تیپ فیلم‌ها نیست.

وی در ادامه بیان کرد: البته وجود چنین فیلم هایی برای پرفروش شدن لازم است و درآمد حاصل از فروش این فیلم ممکن است سینما را تقویت کند و منجر به فیلمسازی مجدد شود که برای سینما خوب است.

کرامتی در پایان گفت: ارتباط کاری من و راما قویدل حرفه ای است. من بازیگرم و ایشان کارگردان؛ هیچوقت شرایطی را فراهم نکردیم که طرف مقابل از روی اجبار پیشنهاد را بپذیرد یا نپذیرد. کارهایی بوده که از طرف همسرم پیشنهاد شده و من نپذیرفتم. کار کردن با همسرم از جهاتی راحت است چون همدیگر را می‌شناسیم و با هم راحت هستیم، اما هیچ اجباری برای پذیرفتن چیزی که تمایل نداریم وجود ندارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار