جامعه ورزش و جوانان فارس در بیانیه ای آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ جامعه ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد:با عزمی راسخ و پرشور تر از گذشته همگام با دیگر اقشار مختلف مردم فارس در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه حضوری گسترده خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است از این رو جامعه ورزش و جوانان فارس وظیفه خود می داندکه در این راهپیمایی تاریخی به دنیا نشان دهد که هنوز هم با آرمان های معمار انقلاب (امام ره ) و رهبر معظم انقلاب وفادار است.

این بیانیه در ادامه می گوید: اکنون که کشورمان توسط ایادی استکبار تحت فشار اقتصادی قرار گرفته باید به آنها نشان دهیم که این تحریم ها و تهدیدهای سیاسی هیچ تاثیر منفی در روحیه انقلابی مردم نخواهد گذاشت چرا که ما نشان دادیم، عزم خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی جزم کرده و همان شعار، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سال 57 را یک بار دیگر طنین انداز خواهیم کرد.

این بیانیه اعلام می دارد: هم صدایی جامعه ورزش فارس در 22 بهمن ماه تجدید خاطرات 36 سال حضور موثر در تمام عرصه های مختلف است.

جامعه ورزش و جوانان فارس از ساعت 9 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 22 بهمن ماه در میدان شهدا حضور به هم خواهند رساند و سپس به سمت مسیر راه پیمایی حرکت خواهند کرد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.