منافقین امتداد گروه تروریستی داعش در عراق است

یک عضو ارشد حزب الدعوه و نماینده سابق مجلس عراق، منافقین و داعش را بازیگران پروژه‌های آمریکا و صهیونیسم در منطقه معرفی کرد.

منافقین امتداد گروه تروریستی داعش در عراق است به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از بنیاد هابیلیان (خانواده شدای ترور کشور)؛ فؤاد الدورکی عضو ارشد ائتلاف دولت قانون گفت: حضور عناصر گروهک تروریستی منافقین در عراق قانونی نبوده و نیست و این گروه در کشتار انتفاضه شعبانیه سال ۱۹۹۱ مردم عراق نقش داشته است.
 
این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عراق تاکنون توانسته است ۶۰ درصد عناصر این گروهک را اخراج کند از تلاش‌های کشورش برای تکمیل تصمیمات اتخاذ شده توسط این کشورها برای پذیرش دیگر عناصر این گروهک خبر داد.
 
الدورکی منافقین را متهم به همکاری با شبکه تروریستی القاعده پس از سرنگونی صدام کرد و بار دیگر بر جنایات این گروه در سرکوب و کشتار ملت عراق قبل و پس از سرنگونی رژیم بعثی تأکید کرد.
 
این عضو پیمان ملی عراق با توصیف منافقین به امتداد گروه تروریستی داعش گفت: منافقین حتی در صورتی که حضوری مسالمت آمیز در کشور داشته باشند وجودشان در اینجا غیرقانونی است تا چه رسد به آنکه در حال حاضر درخواست سلاح کرده اند.
 
الدورکی افزود: منافقین با شیطان و همه گروه‌های تروریستی به ویژه داعش همکاری می‌کند این گروه قصد دارد تا پروژه آمریکا و صهیونیسم را در منطقه اجرا کند و این موضوع تأثیر ناگواری بر امنیت عراق خواهد داشت.
 
وی در پایان بار دیگر بر ضرورت اخراج این گروهک توسط دولت و وزارت امور خارجه عراق تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار