رئیس فدراسیون ووشو گفت: با انتصاب من به عنوان رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا و آسیای میانه قدرت ایران در منطقه و آسیا بیشتر از قبل شد که این به نفع ما خواهد بود.

دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با ادغام فدراسیون ووشوی غرب آسیا و آسیای میانه و مچنین انتصاب من بعنوان ریاست این فدراسیون  که شب گذشته یکشنبه 19 بهمن که با برگزاری مجمعی در حاشیه برگزاری رقابت های ووشوی غرب آسیا که در زاهدان برگزار شد به طور حتم در مجامع مختلف بین المللی ووشو که در آینده برگزار خواهد شد،قدرت ایران بیشتر از گذشته خواهد بود و کسب این کرسی ها به نفع ووشو کشورمان خواهد بود.

وی افزود: همچنین پیشنهاد اینکه فدراسیون های افغانستان و پاکستان نیز به عضویت این فدراسیون جدید غرب آسیا و آسیای میانه در بیایند را نیز مطرح کردیم که در صورت موافقت با این پیشنهاد این دو کشور از فدراسیون جنوب آسیا به ما می پیوندند که این نیز به قدرت ما می افزاید.
 
حضور قهرمانان اینچئون و جام جهانی ساندا در زاهدان

 
علی نژاد درخصوص رقابت های غرب آسیا که در حال حاضر به میزبانی ایران  در زاهدان برگزار می شود ، گفت: خوشبختانه سطح مسابقات بالاتر از تصور ما بود و برخی از ووشوکاران قهرمانی که در بازی های آسیایی اینچئون و جام جهانی ساندا حضور داشتند در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع به بالا رفتن سطح فنی این پیکارها کمک می کند.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش ساندا وتالو برگزار می شود که برای بخش ساندا تیمی از استان میزبان (سیستان و بلوچستان) ودر بخش تالو نیز تیم ملی دوم  به مصاف حریفان خارجی رفتند که خوشبختانه هر دو تیم به خوبی مقابل حریفان خود ظاهر شدند، اما در بخش ساندا  سانداکاران سیستانی فراتر از تصور ما ظاهر شدند و موفق شدند ووشوکاران قزاق را مغلوب کنند.
 
وی با اشاره به استقبال گسترده و پرشور زاهدانی گفت: حضور گسترده و پرشور تماشاگران زاهدانی نشان داد ووشو کاملا شناخته شده است و تماشاگران با شور و اشتیاق در سالن حضور می یابند که این پشتوانه بسیار خوبی برای این ورزش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، علینژاد ، غرب آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار