سردار جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت عراق در مقابل داعش قرار دارد/ اقدام داعش برای ترور "العامری" تغییری در وضعیتش ایجاد نمی‌کند

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: داعش با جنایت‌ها و خیانت‌هایی از قبیل سناریوهای ترور و برخورد با شخصیت‌های برجسته مبارز عراقی که با هدف خارج کردن آن‌ها از صحنه مبارزه انجام داده، نمی‌تواند صحنه مبارزه را به نفع خود تغییر دهد.

داعش/ بابکانسردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اقدام تروریستی داعش برای ترور "هادی‌العامری" اظهار داشت: داعش یک گروه تروریستی شکست خورده است و اقداماتی که زین پس انجام می‌دهد نمی‌تواند راه نجاتی برای این گروه تکفیری تروریستی باشد و موقعیتش را تغییر دهد.   
 
وی تصریح کرد: به هرحال امروز داعش در صحنه‌های عراق، سوریه و در دیگر نقاطی که اقداماتی انجام داده منفور مردم واقع شده و مورد خشم و غضب مردم است، از همین رو امروز یک جبهه علیه داعش شکل گرفته که به هیچ عنوان داعش نمی‌تواند جان سالم به‌در ببرد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: داعش به‌دلیل جنایت‌ها و خیانت‌هایی ازقبیل اقداماتی از قبیل سناریوهای ترور و برخورد با شخصیت‌های برجسته مبارز عراقی با هدف خارج کردن آن‌ها از صحنه مبارزه انجام داده است، نمی‌تواند صحنه مبارزه را به نفع خود تغییر دهد زیرا ما امروزه با موج مردمی هم در سوریه و هم در عراق مواجه هستیم.
 
سردار جوانی بابیان‌ اینکه ملت عراق امروز در مقابل داعش قرار دارد خاطر نشان کرد: درست است که برخی شخصیت‌ها نقش اثرگذاری را در این صحنه دارند اما امروز ملت عراق به صحنه آمده تا از موجودیت و حیات خود در برابر گروهک‌های تروریستی که وابسته به بیگانه هستند و جز خیانت و جنایت کار دیگری انجام نمی‌دهند از خود دفاع کند و عوامل ناامنی را از بین ببرد، از همین رو به نظر می‌رسد اینگونه اقدامات تغییری در معادلات و وضعیت جاری داعش ایجاد نمی‌کند.

گفتنی‌است، به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه النهار کویت گزارش داد «هادی العامری» رئیس سازمان بدر و «سرلشکر عبدالامیر الزیدی» فرمانده عملیات دجله روز شنبه از سوءقصد بوسیله بسته‎ای بمب‎گذاری شده که خودروی آن دو را در عملیات پاکسازی شمال شهر «المقدادیه» در شمال شرق بغداد هدف قرار داده بود، جان سالم به در بردند.

فرمانده عملیات دجله در این باره گفت: در زمان نظارت بر عملیات پاکسازی شهر «المقدادیه» به همراه «حاج هادی العامری» بسته‎ای بمب‎گذاری شده در مقابل خودروی ما منفجر شد.

وی افزود: در این انفجار سه تن از محافظان مجروح شدند.

«عبدالامیر الزیدی» همچنین از پاکسازی بسیاری از روستاهای نزدیک به شمال شهر «المقدادیه» خبر داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار