نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ملارد از توانمندی‌ها و استعدادهای متعدد و متنوع قابل توجهی برخوردار است و لزوم توجه هر چه بیشتر به این ظرفیت‌ها احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی های ملارد اشاره کرد و اظهار کرد: ملارد از توانمندی های بسیاری در عرصه‌های متعدد و به خصوص حوزه فرهنگی برخوردار است و لزوم توجه هر چه بیشتر به این ظرفیت‌ها از سوی مسئولان استانی ذیربط احساس می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: امید آ‌ن داریم با تلاش مدیران شهرستان ملارد در آینده زمینه برگزار ی جشن اقوام با حضور کلیه اقشار و طوایف گوناگون از کشور فراهم شود تا به نحو هرچه مطلوب تری مولفه‌ها و تکثر فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم به تصویر کشیده شود.

در ادامه این مراسم علیرضا رئیس‌اوژن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نام گذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید (معظم له) بر همین حوزه فرهنگی تصریح کرد:‌ مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با همیاری و هم گرایی  مضاعف مسئولان ذیربط اقدامات و برنامه‌های متعددی را از ابتدای سال 93 تاکنون عملیاتی نموده که برگزاری  نمایشگاه‌های ملی، کشوری، قرآنی با میزبانی این شهرستان و اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع در هفته فرهنگی برج میلاد تهران از نمونه‌های آن به شمار می‌آید و امید آن داریم در آ‌ینده نیز با قوت هرچه بیشتر استمرار یابد.

گفتنی است در این مراسم فعالان فرهنگی و هنری شهرستان ملارد و ابهر با اجرای برنامه‌های  متعدد آثار و توانمندی‌های خویش را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار