مدیرعامل و كاركنان شركت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز پس از طی مسیر ایستگاه مترو امام خمینی تا ایستگاه حرم مطهر با حضور در مرقد مطهر رهبر كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق كردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، كارمندان مترو در راستای كمپین "آسمان آبی، زمین پاك" این سفر شهری خود را با راه آهن شهری انجام دادند و با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) در كاروانی منسجم راهی ایستگاه حرم مطهر شدند.

 در این مراسم كه همزمان با نهمین روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، مدیرعامل ، مدیران و جمعی از كاركنان مترو تهران و شركت واگن سازی تهران  با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک ‌‌روح خدا خمینی كبیر تأکید كردند .

بنابراین گزارش دكتر نایبی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در جمع شركت كنندگان در این مراسم در حرم امام (ره) در سخنانی با اشاره به 36 سال مجاهدت و تلاش ملت ایران در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: علی رغم همه فشار ها و تحریم ها در سالیان گذشته، به بركت تلاش های خستگی ناپذیر خدمتگزاران فعال در صنعت ریلی و مترو، شاهد شكوفایی و بالندگی روز افزون در این عرصه هستیم.

همچنین مدیران و كاركنان شركت مترو تهران و حومه با حضور در گلزار شهدا با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به روح مطهر شهدا، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار