مدير کل اداره ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گلستان از ورود سرمايه گذاران عماني به استان گلستان به منظور ساخت مجتمع گردشگري " آرمان طبيعت" خبر داد و اظهار داشت: اين سرمايه گذاران قرار است با مشارکت سرمايه گذار داخلي اقدام به ايجاد اين مجتمع گردشگري در ساحل بندر گز کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا) ، مدير کل اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان  گفت: شهرستان ساحلي بندر گز با طبيعتي زيبا يکي از مقاصد اصلي گردشگران ورودي به استان گلستان محسوب مي شود.
قربان عباسي افزود: به همين دليل در چند سال اخير ايجاد امکانات گردشگري در اين سواحل اين شهرستان در دستور کار اداره کل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قرار گرفته است.
وي تصريح کرد: سرمايه گذاران داخلي و خارجي با پتانسيل هاي گردشگري گلستان در طول سواحل آشنا شده اند.

عباسي خاطرنشان کرد: ايجاد مجتمع گردشگري آرمان طبيعت در کارگروه گردشگري استان مصوب شده است.

وي خاطرنشان کرد: ساخت مجتمع گردشگري ساحلي بندر گز هم اکنون در دست اقدام است و به زودي زمين ساخت آن در اختيار سرمايه گذاران قرار خواهد گرفت.

ساخت هتل، مکان هاي اقامتي، کمپينگ، کلوپ هاي دريايي ، اسکله تفريحي، زمين بازي کودکان، رستوران و ... از تاسيساتي است که در اين مجتمع گردشگري ايجاد خواهد شد.

عباسي در ادامه يادآور شد: اين طرح گردشگري در ساحل بندر گز با سرمايه گذاري صددرصدي بخش خصوصي ايجاد خواهد شد.

وي اظهار داشت: تکميل مجتمع گردشگري ساحلي بندر گز حداقل سه سال به طول خواهد انجاميد.

به گفته مدير کل اداره ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گلستان با ساخت اين مجتمع ساحلي تحولي عظيم در بخش گردشگري استان به وجود خواهد آمد.

وي در ادامه به سرمايه گذاري ترک ها در ساحل بندر ترکمن اشاره کرد و گفت: اين گروه سرمايه گذار خارجي نيز قرار است به زودي مجتمع بسيار بزرگ گردشگري را در اين ساحل ايجاد کنند.

عباسي يادآور شد: در طرح گروه سرمايه گذار ترک، ساخت فرودگاه به عنوان يکي از ضروريات زيرساختهاي گردشگري گنجانده شده است.

وي اعلام کرد : در بندر ترکمن نيز مجتمع گردشگري با نام "آسمان خزر" اجرايي خواهد شد که تمام امکانات لازم براي تفريحات ساحلي و دريايي و نيز امکانات خدمات نظير هتل و رستوران ديده شده است.

به گفته اين مقام مسئول در استان گلستان، ايجاد مجتمع هاي گردشگري در ساحل بندر ترکمن و بندر گز علاوه بر رونق گردشگري داخلي، ورود گردشگران خارجي را نيز  همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگری ، دریا ، سرمایه ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار