با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 287 پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در مازندران افتتاح شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،این پروژه ها شامل 7 طرح زیرساختی، 3 طرح مخابراتی، 258 طرح همراه اول و 19 طرح ایرانسل است که شامل پروژه  توسعه شبکه ملی فیبرنوری به طول 127 کیلومتر، توسعه پهنای باند اپراتورها به ظرفیت 1400 مگابایت بر ثانیه، ایجاد مسیر پشتیبان در مسیر فیروزکوه - بابل، توسعه پهنای باند انتقال اپراتورها 504 E1، توسعه و تکمیل زیرساخت برق مرکز SC2 بابل و آمل بهشهر قائم شهر است.
 
توسعه سیستم شبکه ارایه خدمات دسترسی به باند پهن، توسعه سیستم های سوییچ و دسترسی به خدمات مخابراتی و ارتباطی، توسعه سیستم های انتقال شهری مبتنی بر فیبرنوری و رادیو، از دیگر پروژه های صورت گرفته است.
 
همچنین توسعه بخش core در 6 نقطه، افتتاح پروژه توسعه بخشی در 130 نقطه، افتتاح پروژه های توسعه و نوسازی بخش BSS و RAN در 120 نقطه و افتتاح پروژه RNC و BSC ، از جمله این افتتاح هاست.
 
گفتنی است، در این مراسم با حضور وزیر ارتباطات، افتتاح شبکه نسل 4 ایرانسل و توسعه و گسترش نسل 3 در شهرهای مختلف، نوسازی بخش core، نوسازی شبکه IP و ارتقا و توسعه شبکه انتقال انجام شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: پروژه ، ارتباطی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار