فدراسیون فوتبال از جامعه فوتبال و آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت بعمل آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛به مناسبت سی و ششمین سالروز پيروزی انقلاب اسلامی، روابط عمومی فدراسیون اطلاعيه ای به شرح زیر منتشر کرد:
انقلاب اسلامی کشورمان نتيجه و ثمره خون پاک بهترين فرزندان اين ملت در راه رسيدن به اسلام ناب محمدی (ص) است. انقلابی که با معماری بنیان گذار انقلاب، نماد مبارزه با ظلم ستيزی و مبارزه با استكبار برای جهانیان شد.

ملت هميشه در صحنه و سربلند ايران همواره در سی و شش سالی که از عمر پر فروغ انقلاب اسلامی می گذرد با حضور درعرصه های مختلف سياسی و اجتماعی، پايبندی آگاهانه خويش به آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی را نشان داده اند.

بر همین اساس و در ادامه این راه که وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی است، در آستانه سی و ششمین سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران، فدراسيون فوتبال ايران همراه با آحاد جامعه ورزش به خصوص جامعه فوتبال کشور و با دعوت از همه مردم عزیز ایران اسلامی به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تاکید بر حفظ و حراست از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با افتخار در كنار ساير اقشار ملت در راهپيمايی روز 22 بهمن ماه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، جامعه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار