حرم حضرت معصومه(س)میزبان مشعل المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران

مشعل المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور بعد از گذر از استان های خوزستان، لرستان و مرکزی، صبح امروز در ساعت 8:30 وارد استان قم شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مراسم استقبال از مشعل المپیاد با حضور بازوند(مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم)، زمانی قمی(مدیر عامل منطقه تجاری سلفچگان)، حجت الاسلام عظیمی نیا(رئیس عالی دفاتر کارفرمایی اتباع خارجی)، سرهنگ بابایی(فرمانده بسیج کارگری استان قم)، موسوی(مدیر کل ورزشی و رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و جمع زیادی از کارگران منطقه تجاری سلفچگان برگزار و پس از افروخته شدن مشعل المپیاد بدستان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، مشعل بوسیله ورزشکاران کارگر این استان در منطقه تجاری به حرکت درآمد.

در ادامه مشعل المپیاد به تالار اجتماعات منطقه تجاری سلفچگان منتقل و در جریان مراسمی از ورزشکاران کارگر و همچنین قهرمانان ورزشی این استان تجلیل بعمل آمد. سپس مشعل المپیاد به کوی خضر نبی و گلزار شهدای گمنام منتقل و بعد از آن مشعل المپیاد به مسجد جمکران و مأمن آرزومندان حضرت صاحب الزمان خواهد رفت.

 مشعل المپیاد عصر امروز به حرم حضرت فاطمه معصومه منتقل و بعد از زیارت بارگاه ملکوتی بانوی عصمت و طهارت، در نهایت به مجتمع فولاد جم قم و سپس باشگاه سوارکاری ماهان منتقل می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار