سرمربیان دو تیم فوتبال راه‌آهن و پدیده از کیفیت بازی امروز شاگردان خود مقابل یکدیگر گفتند.

کاظمی: راز بردمان فقط توانایی خود بازیکنان بود/ بازیکنان بحران روحی داشتندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،سرمربیان دو تیم فوتبال راه‌آهن و پدیده از کیفیت بازی امروز شاگردان خود مقابل یکدیگر گفتند.

کاظمی:این پیروزی  مدیون توانایی خود بازیکنان بود

فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر راه‌آهن مقابل پدیده اظهار داشت:حریف تیم خوب و قابل احترامی بود. به بازیکنان راه‌آهن گفتم که آنها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و جا پای بازیکنان بزرگ راه‌آهن می‌گذارند.

وی ادامه داد: مربیان و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشتند. به نظرم فقط 20 درصد توانایی بازیکنان در این بازی به نمایش گذاشته شد. من کاری نکردم. فقط با بازیکنان بیشتر آشنا شدم. این مسائل تنها چیزهایی بود که من به بازیکنان گفتم.

سرمربی راه آهن  با اشاره به اینکه در یک روز نمی‌توان کارهای تاکتیکی انجام داد اظهار داشت:چندین بازی بود که به این باور نرسیده بودند که برای پیروزی باید به دروازه حریف نزدیک شد. برای برد بازی نمی‌کردند. آنها هفته گذشته مقابل پرسپولیس چندین موقعیت به دست آوردند اما در این بازی تنها یک موقعیت صد در صد گل توسط میلاد غریبی به دست آوردند.

کاظمی ضمن تشکر از خودباوری بازیکنان گفت: بازیکنان ما در بحران روحی بودند و به علت اینکه در چند بازی به برتری نرسیده بودند شرایط خوبی نداشتند. ما چند موقعیت گل از دست دادیم که خوشبختانه در پایان توانستیم به برتری برسیم. 

سرمربی پدیده : بازیکنان من در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتند

مرزبان سرمربی پدیده در ادامه به خبرنگاران در مورد کیفیت کار بازیکنانش گفت: با شروع نیمه دوم دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در مجموع شرایط  ما طوری نبود که به بازی برگردیم.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه پدیده اظهار داشت:بعد از مسائل مالی که در باشگاه به وجود آمد سعی کردیم  بازیکنان را آماده نگه داریم.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم راضی نیستم گفت:در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم . اما نیمه دوم چندان رضایت نداشتم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالح ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار