اسماعیل فلاح پور گفت:‌ باید قصه‌های متنوع و غیر کلیشه‌ای مطرح شود که متأسفانه این مهم در بیشتر مواقع با مقاومت‌هایی از سوی وزارت ارشاد فرهنگ اسلامی روبه رو می‌شود.

اسماعیل فلاح پور در خصوص فیلمنامه‌های ضعیف در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: نویسندگان برای تجربه کردن ایده‌های خود دچار مشکل شده‌اند و در کارهایشان خلاقیتی نشان نمی‌دهند و این امر مشکل اساسی سینما ایران است.
 
وی اظهار داشت: آشتی کردن مردم با سینما منوط به تحول در سینمای داستانی است، زیرا خصیصه مهم سینما غافلگیر کردن و شگفت زده کردن مخاطب است که در صورت تحقق این امر اشتیاق مردم به سینما زیاد می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: دستمزد فیلمنامه‌نویس‌ها بعضی مواقع از دستمزد یک بازیگر متوسط هم کمتر است که این موضوع بین فیلمنامه‌نویسان مشکل به وجود می‌آورد که آن‌ها را ضعیف کرده و در پی آن ضعف فیلمنامه‌ها را در فیلم متبلور کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار