نیلوفر هادی سهی که امسال با سه گروه در بخش استعداد‌های درخشان جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده، گفت: بخش استعداد‌های درخشان جشنواره موسیقی فجر در شرایط حاضر برای ما نوازندگان جوان بسیار خوب است.

«نیلوفر هادی سهی» از شرکت کنندگان در بخش استعداد‌های درخشان سی‌امین دوره جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: در بخش استعداد‌های درخشان حضور دارم که «ایمان فخر» از اساتید موسیقی در دانشگاه‌ تهران من را به این بخش معرفی کرد و طی جلسه‌ای با حسین ریاحی و اکبر محمدی، تاییدیه حضورم در جشنواره را گرفتم.
 
وی ادامه داد: من در روز 29 بهمن اجرا دارم و در آن مووان سوئیت2 باخ، مووان سوئیت 1، «مکر رگر» و در انتها قطعه‌ای از «ویوتام» با عنوان «کاپه چیو» را اجرا خواهم کرد که تمامی قطعات به صورت سولو پیانو اجرا خواهد شد.
 
وی در خصوص بخش استعداد‌های درخشان جشنواره موسیقی فجر گفت: استعداد‌های درخشان بخش بسیار خوبی است، زیرا در شرایط موجود گرفتن سالن برای اجرای کنسرت و حواشی آن هزینه بر است و همینکه فرصتی در اختیار نوازندگان جوان داده شده تا اساتید اجراهای آن‌ها را دیده و هنرمندان توانایی خود را نشان دهند، اتفاق بسیار خوبی مثبتی است.
 
وی خاطرنشان کرد: به جز این تکنوازی در این بخش، دو اجرای دیگر دارم که اجرای اول به همراه «متین لادانی» و «پانیز شفایی» و اجرای دوم هم کوارست فلوت، ولین، ویولا و ویلن سل به سرپرستی «هلیا گل مقانی آذر» خواهد بود.
 
گفتنی است؛ جشنواره موسیقی فجر از 24 بهمن ماه در تهران و دیگر شهرستان‌ها آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار