به گزارش پلیس آتلانتا در داگلاس جورجیا همسر سابق یک مادر جوان در اقدامی جنون آمیز، خود را به همراه چهارتن دیگر از اعضای خانواده به ضرب گلوله کشت.

2 کودک تماشاچی مرگ اعضای خانواه‌شان بودند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از آسوشیتدپرس "سدریک پرادر" 33 ساله در اقدامی جنون‌آمیز پس از وارد شدن به منزل مسکونی همسر سابقش در داگلاس در نزدیکی آتلانتای جورجیا دو فرزند از چهار فرزند خود را به همراه همسر سابق و نامزد جدید وی به ضرب گلوله از پای درآورد و قبل از رسیدن پلیس با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

بنابر این گزارش پس از حضور پلیس و بررسی صحنه جرم، مرگ دو کودک 9 و 7 ساله دختر به همراه "لاتویا آندرو" 33 ساله و همچنین نامزد جدید وی "جوزف برون" 33 ساله توسط شلیک اسلحه سدریک تایید شد.

پلیس 2 فرزند دیگر "لاتویا" 15 و 8 ساله را زنده در حالی که از ترس چشمان آنها بهت زده بود را خارج و به مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست منتقل کرد تا با بررسی‌های بیشتر حضانت آنان را در صورت پذیرفتن اقوام درجه اول به آنان بسپارد.

به گفته خواهر "سدریک پرادر" به نقل از این خبرگزاری که در دادگاه حاضر شده بود گفت: برادر من هرگز نباید مجوز حمل اسلحه دریافت می‌کرد. "چولووی" بسیار عصبانی بود و در مورد هر مسئله کوچکی کنترل خشم خود را از دست می داد.

به گفته شاهدان عینی، اواخر عصر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پس از توقف با سرعت زیاد در مقابل منزل مسکونی "لاتویا" به سرعت پیاده و پس از ورود ناگهانی اش بر روی اعضای خانواده خود آتش گشود.

"ترزا کارتر" خواهر "سدریک" انگیزه احتمالی برادرش را نامزدی مجدد همسر سابقش عنوان کرد .

همسر وی از چند ماه پیش به صورت پنهانی با "جوزف براون" نامزد شده بود و پنهان کردن این رابطه نیز به دلیل رفتار غیر منتظره از جانب همسرش پس از فاش شدن بود.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، انگیزه ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام به همه دوستان

چقدر برای مردم آمریکا دلم میسوزه و چقدر وضعیت بد و ناامن و خطرناکی دارن بیچاره ها.

هرکی برای خودش اسلحه حمل میکنه عجب وضعیتی خدا بدادشون برسه اینم از آمریکا هی هی.
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۵:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
در آمریکا ی مدعی حقوق بشر که صدای دروغین تبلیقاتش گوش جهان را کر کرده چنین رفتارهایی عادی شده آمریکا به جای دخالت در دیگر کشورها داخل خود را درست کند
آخرین اخبار