نائب رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: تصمیم برکناری سرمربی تیم غیر اخلاقی بود و من نیز به خاطر این موضوع استعفا‌ خودم را اعلام می‌کنم.

آجرلو: از خبر برکناری خطیبی شوکه شدم/ استعفا‌ی  خود را اعلام می‌کنمآجرلو‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در باره برکناری‌ رسول خطیبی اظهار داشت: بهتر است بگویم که از خبر برکناری خطیبی شوکه شدم چرا که در خصوص برکناری وی هیچ جلسه‌ای در هیات مدیره برگزار نشد و صحبتی در این باره صورت نگرفت.
 
وی بیان کرد: به نظر من خطیبی در گذشته و در زمان بازیگری‌ در تیم‌های باشگاهی و ملی بازیکن خوب و قابل قبولی‌ بوده و مربیگری او در فوتبال کشورمان قابل احترام است و در نیم فصل اول نیز توانست تیم را به مقام اول لیگ برساند و هر چند که نتایج‌ اخیر تیم مناسب و دلچسب‌ نبوده اما نباید تمام این نتایج ضعیف را به سرمربی نسبت داد چرا که تمام مجموعه در این نتیجه گیری سهیم هستند.
 
وی بیان کرد: خطیبی در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته است و من نیز امیدوارم که تیم بتواند هر چه زودتر شرایط مطلوب خود را بدست آورد و او می‌تواند این تیم را به خوبی هدایت کند و بهتر است بگویم که این تصمیم عجولانه، غیر حرفه‌ای و  غیر اخلاقی بوده و باید با دقت بیشتری‌ این تصمیم گرفته می‌شد و من نیزدر زمانی که  این خبر مطرح شد در جریان‌ نبودم و از طریق رسانه‌ها این موضوع را  متوجه شدم.
 
 آجرلو عنوان کرد: همچنان نظر من این است که خطیبی هدایت تیم تراکتور سازی را بر عهده بگیرد و تا دقایق آخر نیز از وی حمایت خواهم کرد.
 
نائب رئیس  هیات مدیره  تراکتور سازی افزود: بهتر است بگویم در جلسات هیات مدیره شرکت نخواهم کرد و جا دارد که از مردم و هموطنان عزیز تراکتور عذرخواهی کنم و استعفای خودم را نیز در این لحظه اعلام می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، تصمیم ، برکنار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
به سلامت آجر جان
آخرین اخبار