مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش وپرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان شاهد سال تحصیلی آینده با فراهم شدن سایت سامانه جامع از طریق اینترنت انجام می‌شود.

 محمد حسین کفراشی مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش وپرورش در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رتبه بندی مدارس شاهد از سال جاری اظهار کرد: در راستای ارزیابی‌های مستقیم و غیر مستقیم از مدارس شاهد و ایثارگر از سال جاری رتبه بندی مدارس شاهد در دستور کار قرار می گیرد.  
 
وی با بیان اینکه رتبه بندی مدارس شاهد برای نخستین باراجرا می شود ،گفت: در این طرح‌  ابتدا مدارس شاهد به ارزیابی خود  پرداخته و سپس ازسوی ستاد مرکزی مدارس شاهد و وزارتخانه مورد نظارت و ارزیابی جدی قرار گرفته و رتبه بندی می‌شوند .
 
مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش افزود: ارزیابی مدارس تا پایان تیر ماه انجام و سپس نتایج آن در ابتدای شهریور ماه اعلام می‌شود که البته اجرای آن پس از ارسال بخشنامه‌ به استان‌ها آغاز خواهد شد.  
 
وی با اشاره به تحصیل 382 هزار دانش آموز سراسر کشور در مدارس شاهد گفت: در گذشته برخی از مناطق که ظرفیت خالی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد را داشتند اقدام به برگزاری آزمون برای سایر دانش آموزان می‌کردند اما امسال این برنامه در دستور کار نیست و ثبت نام دانش آموزان با توجه به امتیاز بندی‌هایی از طریق اینترنت انجام می‌شود.   
 
کفراشی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان از سال تحصیلی آینده می‌توانند پس از آماده شدن سایت سامانه جامع ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ثبت نام ، شاهد ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار