کنگره سالانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با حضور رییس فدراسیون کشورمان برگزارگردید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛امروز صبح دقایقی پیش کنگره سالانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با حضور قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه مسئول روابط بین الملل این فدراسیون به پایان رسید.

در این جلسه که با حضور نمایندگان بیش از 30 کشور برگزار شد برایان کوکسون رییس UCI و جیمز کار مدیر روابط بین الملل نیز حضور داشتند .

نمایندگان کشورمان در این جلسه نیز به ارایه گزارشی از روند پیشرفت مراحل برگزاری اولین دوره قهرمانی آسیا تریال پرداختند . در این خصوص رییس UCI از کلیه کشورها خواست جهت حمایت ایران در راه اندازی این رشته جذاب و پر طرفدار حتما در این رویداد حضور یابند.

در بخش دیگری از جلسه مسئول روابط بین الملل فدراسیون به ارایه گزارشی از پیشرفت دوچرخه سواری ایران در سالهای اخیر پرداخت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت در پایان با پیشنهاد رییس فدراسیون ایران از رییس UCI در خواست شد تا نسبت به امتیازات اختصاص یافته به مسابقات بازیهای آسیایی تجدید نظر نماید که رییس UCI از این پیشنهاد استقبال کرد و اطمینان داد پیشنهاد ایران را بررسی خواهد کرد .شایان ذکر است پیشنهاد ایران با حمایت اکثریت قریب به اتفاق حضار جلسه مواجه شد .

لازم بذکر می‌باشد در حال حاضر امتیازات اختصاص یافته به مسابقات بازی‌های آسیایی کمتر از مسابقات قهرمانی آسیا می‌باشد .

در پایان کنگره سالانه ، قمری رییس فدراسیون کشورمان به عنوان یکی از رای دهندگان آسیا در کنگره سالانه UCI که سپتامبر در کشور امریکا برگزار شد جهت انتخاب اعضاء کمیته مدیریت UCi انتخاب گردید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار