رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر روز سه شنبه -21 بهمن ماه- تا ساعت 24 روز جمعه -24 بهمن ماه- خبرداد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ جعفر محمدنژاد رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، گفت: به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه و تعطیلات آخر هفته، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه- 21 بهمن ماه -تا ساعت 24 بامداد روز جمعه- 24 بهمن ماه -از محور کندوان (کرج- چالوس) هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
 
وی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور « کرج – چالوس » را کماکان ممنوع اعلام کرد و افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 2 بامداد روز جمعه -24 بهمن ماه- از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 2 بامداد همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.  
 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور هراز خبر داد و افزود : تردد تمام تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای سه شنبه ، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه- 21 تا 23 بهمن ماه- از محور هراز نیز ممنوعیت دارد.
 
محمد نژاد گفت : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا یک بامداد روز جمعه -24 بهمن ماه -از رودهن (محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا یک بامداد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.  
 
وی همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد تمام تریلرها به استثنای تریلر های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 6 تا 24 روز چهارشنبه و جمعه - 22 و 24 بهمن ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ریزش کوه در محل واز تنگه شهرستان نور هفته گذشته که باعث مسدود شدن محور فرعی « چمستان به واز سفلی و علیا » شد، افزود : محور یاد شده کماکان مسدود است.  
 
وی گفت: پیمانکاران در حال انجام عملیات بازگشایی بصورت موقت از یک لاین (مسیر) هستند تا در فواصل زمانی برای امورات محلی و اورژانسی مردم بصورت مقطعی پاسخگو باشند.
 
گفتنی است،مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار