خورخه مندس مدیر برنامه مشهور فوتبالی از باقی ماندن رادمال فالکائو در ترکیب باشگاه منچستریونایتد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رادمال فالکائو بازیکن کلمبیایی باشگاه آث موناکو که در این فصل به صورت قرضی به ترکیب سرخپوشان پیوست، درجمع یونایتدی ها نتوانسته عملکرد درخشانی از خود نشان دهند، از طرف دیگر سرمربی هلندی که باوجود داشتن فن پرسی و رونی و دی ماریا نیاز چندانی به مهاجم ندارد اعلام کرده که فالکائو درصورت اثبات خود شانس بازی را خواهد داشت، همین مسئله باعث شده گمانه زنی زیادی انجام شود که وی قصد ترک یونایتد را دارد، اما خورخه مندوس مدیر برنامه مشهور فوتبالی با این نظر مخالف است که فالکائو یونایتد را ترک می کند.
 
وی در این خصوص گفت: فالکائو یک بازیکن باشگاه منچستریونایتد است، فالکائو دوباره فالکائو می شود. او یک بازیکن فوق العاده برای باشگاه منچستریونایتد خواهد شد.
 
مشکلی که در فوتبال وجود دارد، این است که شما از حافظه بسیار کوتاهی برخوردار هستید، وقتی که یک بازیکن مصدوم می شود، پس از 6 الی 7 ماه این بازیکن در میادین و مسابقات ظاهر شد، مردم او را فراموش می کنند، اما برای بازیکن همه چیز برای وی مشابه است.
 
فالکائو بازیکن فوق العاده و عالی بشمار می رود که صرفا به خاطرحضور در باشگاه منچستریونایتد از پیشنهادات دیگرش گذشت،او به یونایتدی ها کمک شایانی کرد و آنها (باشگاه) در آینده بیشتر از این بازی بازیکن بهره خواهند برد و لذت می برد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فالکائو ، یونایتد ، مندس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار