یکی از شاخص‌ترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن بود که در حال حاضر هم بعد از گذشت 36 سال، مردم در تمام مقاطع از جمله جنگ‌های سخت ، نرم و اقتصادی همگام با نظام بوده و از انفلاب خویش پشتیبانی کردند.

رضا طاهر خانی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اینکه شاکله انقلاب و نظام بحث دموکراسی و مردمی بودن آن است گفت: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سپردن امور به دست خود مردم مهر تاییدی بر این موضوع است.

بخشدار رودهن اعضای شورای اسلامی روستاها و شهرها را افرادی تلاشگر و بی ادعا و انقلابی دانست و گفت: بحث شورا و همفکری در قرآن کریم نیز تاکید شده که در هر کاری مشورت و نظر جمعی باشد ضرر و زیان کمتری متوجه آن خواهد بود.

وی گفت: اعضای شوراها بویژه شورای روستاها بدن هیچ چشم داشتی برای رفاه وآسایش مردم تلاش میکنند و حتی در برخی موارد نیز حق جلسات نیز در یافت نمی‌کنند که این چیزی جز خدمت فی سبیل اله نیست.

بخشدار رودهن اظهار داشت: الحمدالله به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت خدمات چه در سطح شهرها و روستاها قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست و امروزه اکثریت روستاها از خدمات برق، تلفن، گاز و آب شرب سالم و راه روستایی آسفالت بهر ه مند هستنذد.

طاهرخانی در خصوص جذب اعتبارات سال 93 برای روستا ها گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای انجام پروژهای عمرانی و رفاهی نسبت به سال های گذشته برای روستاهای بخش رودهن در نظر گرفته شده که می تواند در بحث رفاه مردم و عمران و آبادانی گام مثبتی باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده سه الی چهار برابر اعتبارات سال گذشته است گفت:خدمات قابل قبولی در زمینه عمرانی از جمله بهسازی آسفالت معابر،ایحاد بوستان روستایی، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای روستاییان و همچنین نصب ست های ورزشی، تقویت لجستیک دهیاری‌ها و... در سطح روستاهای انجام شده است.

بخشدار رودهن در پایان گفت: تلاش همه مسئولان و اعضای شوراها ی اسلامی شهر و روستا تنها ایجاد آرامش و ارائه خدمات مطلوب در به جهت رفاه حال شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.