ملی پوش هندبال گفت: با شرایطی که در بیمارستان خرم آباد رخ داد ترجیح دادم که به تهران منتقل شوم تا عملم در شرایط بهتری انجام پذیرد.

ندری: از برخی مسوولین گله مندم که مرا تنها گذاشتندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سجاد ندری ملی پوش هندبال که به تازگی دچار سانحه تصادف شده و از ناحیه سر،گونه، کاسه چشم و بینی دچار شکستگی شده جهت عمل جراحی در بیمارستان 15 خرداد تهران بستری شد.

ندری در رابطه با تصادفش گفت: بعد از پایان رقابت های جهانی من به شهر خودم و کنار خانواده ام در الشتر برگشتم. چند روز پیش من به همراه برادر و دوستم در یک ماشین سمند بودیم که یک ماشین نیسان حامل بار گندم با ما برخورد کرد و ماشینمان را به داخل یک گودال انداخت و بعد از آن نیز ماشین نیسان بر روی ماشین ما افتاد.

وی در ادامه افزود:بعد از حادثه من بیهوش شدم و به بیمارستان شهدای عشایر منتقل شدم. خوشبختانه از سانحه رخ داده جان سالم به در بردیم. اما از چند ناحیه در سر و صورت دچار شکستگی شدم.

ندری در رابطه با انتقالش به بیمارستان 15 خرداد تهران گفت: در زمانی که در بیمارستان خرم آباد بستری شدم به دلیلی مشکلاتی که پیش آمد نتوانستم عمل کنم. به خاطر همین تصمیم گرفتم که به بیمارستانی در تهران منتقل شوم تا در شرایط بهتری عملم انجام پذیرد.

ملی پوش هندبال در پایان تصریح کرد:در حال حاضر شرایط جسمانی بهتری دارم. از برخی از مسئولان گله مندم که حتی جویای احوال من نشدند. امیدوارم عملم با موفقیت انجام شود از مردم میخواهم برایم دعا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار