پس از آن که سازمان لیگ طی اطلاعیه‌ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی اف نیمه نهایی لیگ برتر را اعلام کرد میزبانی مرحله نهایی تا حدودی حرف و حدیث‌های خاص خود را همراه داشت.

بهروزعطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه در برخی اخبار و مصاحبه‌ها می‌خوانم که مربیانی که سال قبل در لیگ برتر حضورنداشتند نسبت به تمرکز مسابقات مرحله نهایی درتهران معترض هستند آنها باید بدانند که این نوع اجرای رقابت‌ها مصوبه‌ای است که سال‌های گذشته هم بوده و اجرا می‌شد.

وی تصریح کرد: در هیچ کشوری از دنیا نمی‌بینیم که هر سال برای لیگ یک قانون جدید تنظیم شود و فدراسیون مدام در حال تغییر مصوبات باشد ما چند سالی است که مرحله نهایی لیگ را در تهران و به طور متمرکز برگزار می‌کنیم و در این نوع اجرا هم هیچ مشکلی نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در ادامه اظهار داشت: معتقدم تیم باید در هر جایی که برایش تعیین کردند بازی کند برای من هیچ فرقی ندارد بازی‌های مرحله نهایی درتهران برگزار شود یا در ورامین! به هیچ عنوان اعتراضاتی که براساس منافع شخصی می‌شود را قبول ندارم چون ما مربیان باید ابتدا منافع کلان والیبال را در اظهاراتمان در نظر بگیریم سپس در پی منافع شخصی باشیم.

عطایی خاطرنشان کرد: هیچ شهری صلاحیت در ایران به جز تهران صلاحیت میزبانی مرحله نهایی لیگ را ندارد اگر بازی‌ها در شهرهای دیگر برگزار نشود سهم تیم‌های بزرگ زیر سوال نخواهد رفت چون مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با هدف اجرای مسابقاتی بدون حاشیه تهران را به عنوان میزبانی مرحله نهایی انتخاب کرده‌اند این تصمیم فدراسیونی‌ها بسیار حرفه ایست و اعتراض نسبت به آن اشتباه است.

مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: متاسفانه برخی مربیان ما وقتی مقابل رئیس فدراسیون در جلسات سازمان لیگ می‌نشینند فقط "به به" و "چه چه" می‌کنندولی حال لب به اعتراض گشوده‌اند معتقدم باید مربیان والیبال ایران نپخته ‌تر عمل و منطقی تر رفتار کنند، من هم در صورت صعود  تیم متین به مرحله نهایی لیگ برتر ذینفع هستم، ولی باید دید صلاح لیگ حرفه‌ای در چیست.

وی افزود: هیچ شهرستانی نمی‌تواند امنیت تیم‌های میهمان را در طول مسابقات باشگاهی حفظ کند. من سالهاست در لیگ برتر حضور دارم، تهران همیشه در والیبال شهر بی  طرفی بوده، سه سال است که مسابقات مرحله نهایی به میزبانی تهران برگزار می‌شود و آب از آب تکان نخورده و خیالمان از بابت عدم بروز حواشی راحت بوده است.

وی تصریح کرد: چون در تهران در طول مسابقات مسئولان فدراسیون اعم از رئیس، دبیر، نائب رئیس و دیگر مسئولان هستند و حضور دارند همچنین به طور کامل امنیت را یگان ویژه تهران  برگزار و تامین می‌کند هیچ مشکل و حاشیه‌ای بوجود نمی‌آید. سال گذشته من سرمربی تیم کاله بودم همه می‌دانند که در آمل تماشاگران و هواداران سالن را برای تیم میهمان جهنم می‌کنند، ولی من هم در این راستا در خطر بودم.

سرمربی تیم والیبال متین و رامین در ادامه اظهار  داشت: بازی در تهران علاوه بر این که مسائل و عوامل ذکر شده برخوردار است انعکاس خبری بسیار خوب و حرفه‌ای هم در پی و دارد. باز هم می‌گویم مصوبه مربوط به برگزاری متمرکز مرحله نهایی لیگ برای الان نیست بلکه سه سال می‌‌گذررد که اجرا می‌شود. مربیان باید پس از شناسایی ظرفیت والیبال نسبت به مسائل اظهار نظر کند. علاوه بر تمامی مواردی که صحبت شد باید بگویم که هنوز تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی روشن نشده است که این کونه برخی مربیان نسبت به اجرای مسابقات در تهران واکنش منفی شان داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار