مراسم نکوداشت قهرمانان عرصه پرواز به مناسبت دهه فجر با عنوان همایش شکوه پرواز در منطقه 3 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 با اشاره به مراسم تقدیر از خلبانان برجسته کشور به مناسبت دهه فجر و روز نیروی هوایی از کاپیتان محمد تحویلیان و خانواده‌های دو تن از خلبانان شهید تقدیر به عمل آورد.
وی با اشاره به رشادت‌های عظیمی که نیروی هوایی کشور برای کشور ایران دارد اظهار کرد: خانواده‌های خلبان کشور در پشتیبانی و حمایت از خلبانان نقش  پر رنگی داشته‌اند که  افرادی چون سرتیپ رضا سعیدی و کاپیتان محمد تحویلیان به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور اقدامات چشم گیری در صنعت  هوایی داشته‌اند.
وی ادامه داد: مهارت کم نظیر خلبانان از جمله کاپیتان تحویلیان در نجات جان مسافران قابل تحسین است، همچنین خلبان شهید رضایی خسروی یکی از بهترین خلبانان فانتوم نیروی هوایی و جوان‌ترین خلبان در عملیات حمله به اچ‌3 شگفتی آفرید.
 
گفتنی است؛ در این مراسم سعید  کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک و سرتیپ خلبان رضا سعیدی حضور داشته و در این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از کاپیتان تحویلیان و کادر پرواز شماره 853 و همچنین خانواده‌های شهیدان خلبان رضایی خسروی و عزیزی تجلیل شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار