در حکمی از سوی دکتر محمد اخباری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهندس محمدرضا شیخ‌ربیعی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی، در حکم انتصاب سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد کارگروه استعدادیابی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «سرپرست اداره کل امور دانشجویی دانشگاه» منصوب می‌شوید. 

مقتضی است برای تحقق اهداف کلان نظام آموزش عالی مهارتی با مدیریت جهادی ضمن انجام وظایف محوله، اهتمام ویژه به موارد ذیل داشته باشید: 

۱- تعامل مستمر با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پیگیری تسهیلات رفاهی و مطالبات دانشجویان دانشگاه

۲- راه‌اندازی سامانه رفاه دانشجویی و بروزرسانی اطلاعات دانشجویان در این سامانه

۳- برنامه‌ریزی جهت نظارت بر کلیه امورات دانشجویی واحد‌ها و مراکز آموزشی و آموزش‌های آزاد تحت نظارت دانشگاه

۴- اهتمام و برنامه‌ریزی جهت تشکیل شورای تخصصی و دانشجویی و شورای ورزش دانشگاه. 

۵- ساماندهی و راه اندازی دفتر مرکزی مشاوره و بهداشت دانشجویی دانشگاه

۶- تدوین و پیشنهاد آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مورد نیاز و بازنگری مجموعه مقررات و ضوابط مرتبط در راستای بهنیه سازی، بومی سازی و افزایش مهارت‌های فردی از طریق بررسی و اصلاح فرآیند‌ها

موفقیت جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید خواستارم. امید است با سعی و تلاش وافر و بهره‌گیری از نیروهای خدوم، توانمند و متعهد در راستای عدالت‌محوری فعالیت کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار