با برگزاری ۸ دیدار دیگر دومین روز رقابت های جام حذفی تنیس باشگاهه و دسته جات آزاد کشور در کیش به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های جام حذفی تنیس باشگاهها و دسته جات آزاد کشور ( جام پاوراید) به میزبانی جزیره کیش و در بخش بانوان پیگیری شد تا در پایان دومین روز بازی ها تیم های مانی ساری، منطقه آزاد کیش ( الف) ، البرز گاز کیش، پایا چوب تبریز، شهرداری ارومیه، هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری و منطقه آزاد کیش (ب) مقابل حریفان خود به برتری برسند.

به این ترتیب و در پایان این رقابت ها تیم های مانی ساری، البرز گاز کیش، پایا چوب تبریز، شهرداری ارومیه و هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری با نتایج مشابه ۳ بر صفر از سد تیم های آکادمی تنیس شیراز، ایمن سازان ندای البرز، آرتای شیراز، امید پارس شیراز و دنای شیراز عبور کردند و تیم های منطقه آزاد کیش (الف) و منطقه آزاد کیش (ب) نیز با نتایج ۲ بر یک تیم های هیئت تنیس خوزستان و الیت همدان را شکست دادند.

این دوره از رقابت ها به مناسب دهه مبارک فجر به مدت یک هفته در مجموعه المپیک کیش برگزار می شود تا در نهایت تکلیف تیم های برتر مشخص شود.

یاد آور می شود: سرداوری و داوری این دوره از رقابت ها به ترتیب بر عهده مهردخت اربابی، شهرزاد لازم زاده، طلا خسرو شاهی، آزیتا ملک احمدی، الهام احمدی، ثمر جوانکار و بهناز تعبدی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، تنیس ، جام ، حذفی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار