معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: با تکمیل طرح آموزش بازیافت در ناحیه5 پاپلوت افزایش آموزش‌های شهروندی در خصوص تفکیک ازمبدا پسماندهای شهری مشارکت مردم به سطح قابل قبولی رسیده است.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تداوم اجرای طرح آموزش چهره به چهره منطقه به صورت بلوک‌های تعیین شده اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای کمپین پاک، آسمان آبی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طرح آموزش و فرهنگسازی تفکیک پسماند یکی از اولویت‌ برنامه‌های مدیریت شهری در حفظ محیط زیست است که به صورت پاپلوت در ناحیه 5 اجرایی شد.

مددی افزود: در همین راستا شروع آموزش با تحویل مخزن ویژه پسماند خشک همراه با توزیع تقویم جمع آوری و بروشور به شهروندان انجام شد و درتداوم آموزش و هماهنگی ناوگان جمع آوری، کمک بزرگی به پیشرفت طرح کرد و مشارکت 65درصدی مردم از دستاوردهای اجرای طرح است.

معاون شهردار منطقه5 تاکید کرد: با اجرای طرح گسترده تفکیک از مبدا 37 غرفه جمع آوری پسماند خشک در سطح محلات منطقه5 تهران استقرار یافت.

مددی در پایان با اشاره به آموزش 29هزار خانوار شهروند گفت: به منظور آموزش و فرهنگسازی طرح همیار بازیافت در مدارس سطح منطقه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار