مهم ترین عناوین خبری گروه سیاسی که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: با توافقی که بتواند انجام بگیرد موافقم، البته توافق بد نه / طرف مقابل زیاده‌خواهی و باج‌خواهی می‌کند/ اگر توافق می‌کنند درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند ، صدور حکم قلع و قمع «ساخت و سازهای غیرمجاز» استان گلستان ، انقلاب اسلامی ایران الگوی همه ملت‌های آزاده جهان است/ غزه و لبنان تنگه احد کشور ماست و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی " که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

با توافقی که بتواند انجام بگیرد موافقم، البته توافق بد نه / طرف مقابل زیاده‌خواهی و باج‌خواهی می‌کند/ اگر توافق می‌کنند درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/19/2954833_731.jpg

در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

انقلاب 3 روز دیرتر پیروز می‌شد، خلبانان فدایی انقلاب را اعدام می‌کردند/ اسکورت هواپیمای حامل امام(ره) از سوی فانتوم‌های نیروی هوایی
مشاور فرمانده نهاجا گفت: امام خمینی(ره) به یکی از همراهان فرمودند که اگر شما می‌ترسید سوار نشوید! این نشان از اعتماد ایشان به نیروی هوایی ارتش داشت و اعتماد و ایمانی بین رئیس و مرئوس رخ داده بود.

ضربات کشنده و مهلک انصارالله به القاعده و وهابیت/ تاثیر بسزای اندیشه امام(ره) در قیام مردم یمن
 رئیس مرکز بدر یمن گفت: انصارالله سریع و قاطعانه وهابیت و القاعده را از یمن بیرون راند و مشابه این اتفاق در کشورهایی مثل عراق و سوریه می‌توانست اتفاق بیفتد، اما انجام نشد. باعث افتخار است که نیرویی با این قدرت توانست گروه‌های سلفی و وهابی را زمین‌گیر نماید.

صدور حکم قلع و قمع «ساخت و سازهای غیرمجاز» استان گلستان

 رئیس کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس گفت: پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز استان گلستان در حال پیگیری بوه و احکام قلع و قمع موارد غیرمجاز در حال صدور است.

عملکرد مثبت دستگاه قضا پس از انقلاب اسلامی/ مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی ادامه دارد
معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب گفت: قوه قضاییه در مواردی که پرونده‌های اقتصادی مطرح شده خوب رسیدگی کرده و ما جدیت این دستگاه را در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی طی سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که همچنان هم ادامه دارد.

بدبینی نسبت به دستیابی به توافق هسته‌ای همچنان وجود دارد/ آماده پاسخگویی به تمام سوالات نمایندگان مجلس هستم / تمدید دوباره مهلت مذاکرات نتیجه‌ای نخواهد داشت
 رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه از شکل دیپلماتیک کشور خارج نشده‌ام گفت: بدبینی نسبت به دستیابی به توافق هسته‌ای همچنان وجود دارد.

22 بهمن روز نمایش وحدت، همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد است

بنیاد امید ایرانیان در فراخوان خود برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن، تأکید کرد: 22 بهمن روز نمایش وحدت، همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد است.

متلاشی شدن یک شرکت هرمی/ برخورد جدی دستگاه قضا با مجرمان گلدکوئیسیتی

 دادستان استان گلستان از شناسایی و بررسی پرونده یک شرکت هرمی خبر داد.

جریانات اصولگرا روحیه ایثارگری داشته باشند/مسئولین سیاست خارجی جواب یاوه‌گویی‌ غربی‌ها را بدهند
 سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما از همه جریانات اصولگرا می‌خواهیم که بر اساس ارزش‌ها، روحیه ایثارگری داشته باشند و مواضع حزبی و گروهی خود را تعدیل کنند تا ان‌شاءالله وحدت برقرار شود.

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه ملت‌های آزاده جهان است/ غزه و لبنان تنگه احد کشور ماست
تحلیلگر سیاسی گفت: برخی فریب خوردگان و گوش به فرمان رادیو اسرائیل در روز قدس سال فتنه 88 شعاری تحت عنوان نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند و حال آنکه غزه و لبنان تنگه احد جمهوری اسلامی است.


برچسب ها: جلسه ، انقلاب اسلامی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار