بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات کارگردان فیلم مزارشریف «کذب محض» است / رفاقت با طالبان، تفکر اصلاح‌طلبان بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تکذیب اظهارات کارگردان فیلم مزارشریف گفت: ما در هیچ مقطعی هیچ‌گونه صلحی با طالبان نداشتیم و رفاقت با طالبان، تفکر دوران اصلاحات بود که ما به شدت با آن مخالف بودیم.

اظهارات کارگردان فیلم مزارشریف «کذب محض» است / تفکر رفاقت با طالبان، تفکر اصلاح‌طلبان بود«علاءالدین بروجردی» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به اظهارات اخیر عبدالحسین برزیده، کارگردان فیلم «مزارشریف» که در نشست خبری مطرح کرده، واکنش نشان داد و گفت: اظهارات آقای برزیده کذب محض است.
 
وی افزود: آقای برزیده نه با بنده هم‌صحبت شده و نه بنده چنین نظراتی ارائه کردم.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر بنده مخالف ساخت فیلم در مورد حادثه مزارشریف بودم با آقای جعفریان از جانبازان جنگ تحمیلی و مستندساز حادثه مزارشریف مصاحبه نمی‌کردم.
 
وی ادامه داد: معتقدم باید در جهت به نمایش گذاشتن جنایات طالبان و ابعاد آن کار شود.
 
بروجردی تأکید کرد: ما در هیچ مقطعی هیچ گونه صلحی با طالبان نداشتیم و رفاقت با طالبان، تفکر دوران اصلاح‌طلبان بود که به شدت با آن مخالف بودیم.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان ضمن تکذیب مجدد اظهارات برزیده گفت: این حق برای بنده در مراجع قضایی جهت اقامه دعوا به دلیل نشر اکاذیب محفوظ است.

گفته می‌شود عبدالحسین برزیده کارگردان فیلم «مزار شریف» اخیرا در یک نشست خبری اعلام کرده که علاءالدین بروجردی(نماینده ویژه وقت رئیس‎جمهور در امور افغانستان) در آن زمان به دلیل اینکه ارتباط نزدیک با طالبان پیدا کرده بود و بین آنها صلح و صفا برقرار شده بود و دولت طالبان را به رسمیت شناختند برای ساخت فیلم مانع ایجاد می‌کرده و تاکید داشته نباید این فیلم ساخته شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طالبان ، فیلم ، مزارشریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار