شکست 2 بر یک آرسنال مقابل تاتنهام موجب شد آرسن ونگر به شدن مایوس شده و آن را یک روز بد برای تیمش بداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،به نقل از اسکای اسپرت، آرسن ونگر از شکست 2 بر یک مقابل تاتنهام به عنوان روز بد آرسنال یاد کرد، آنها به تازگی موفق به شکست منچسترسیتی شده بودن و هیچ انتظار نداشتند از تاتنهام شکست بخورند.

ونگر در پایان بازی گفت: ما خیلی زود به گل رسیدیم اما هر چه جلوتر رفتیم از تعداد موقعیتهای گل تیم کاسته شده هر زمان مهاجمان ما به سمت جلو حرکت کردند با تهدید جدی بر روی دروازه خودی مواجه شده و ترجیح دادند کمک به خط دفاع را نسبت به گلزنی در اولویت قرار دادند، معتقد هستم اشتباهات تکنیکی فراوانی داشتیم، در چنین سطحی که آرسنال قرار دارد پذیرش این اشتباهات سخت است.

ونگر ادامه داد: تاتنهام ما را تحت فشار قرار داد و تعداد زیادی از توپ‌ها را از دست دادیم آنها به یک گل شانسی رسیدند، همه دیدیم  موقعیتهای چندان زیادی خلق نکردند، اما ما هم به همین شکل کم موقعیت بودیم بدون شکست روز بد آرسنال در بازی مقابل تاتنهام رقم خورد.

ولبک: مقابل تاتنهام افتضاح بودیم

دنی ولبک مهاجم توانمند آرسنال از شکست مقابل تاتنهام به شدت ناراحت شده و گفت: در این بازی افتضاح بودیم اصلا خوب نیست که دربی را به حریف واگذار کردیم و در حالی که می توانستیم جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کنیم باز هم یک گام به عقب برداشتیم بازی بدی برای تیم، بازیکنان و هواداران بود با اعتماد به نفس وارد زمین شدین و فکر می‌کردیم 3 امتیاز بازی حتما از آن ما خواهد شد اما نتیجه خیلی مایوس کننده بود.

لازم به ذکر است، تاتنهام با 43 امتیاز بالاتر از آرسنال در جایگاه پنجم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

ولبک به عملکرد تیمی اشاره کرد و گفت:به عنوان یک تیم اصلا در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم ما باید در میان 4 تیم نخست جدول باشیم تا فصل بعد  جواز حوض در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم جایگاه ششم هیچ رضایت بخش نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، ونگر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار