از ستاره بلند آوازه سوئدی تا رئیس جمهور آمریکا/ اوباما به یک همجنس‌باز: ما به تو افتخار می‌کنیم

سایت فیفا این هفته نیز به نقل قول چهره مشهور پرداخته است.

از ستاره بلند آوازه سوئدی تا رئیس جمهور آمریکا/ اوباما به یک همجنس‌باز: ما به تو افتخار می‌کنیمبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ سایت فیفا هر هفته به نقل و قول‌های مهم چهره‌های مشهور جهان می‌پردازد که این هفته نیز با تفاوت کمی مشهورترین نقل قول‌ها را منتشر کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ

من واقعا از پیشرفت و ترقی کردن ناراحت شدم و تا حدی ناامید شدم، ما خیلی خوب بازی کردم، من نمی‌دانم به درستی بچه‌ها چه می‌کنند چه ما پیروز شویم و چه نشویم برای ما صدای گاو در می‌آورند، شاید عادت دارند قبل از آمدن به استادیوم‌ و دیدن ما خاویار بخورند.

رودفانی

من واقعا دوست دارم زلاتان ابراهیموویچ را به گوشه پرت کنم، من هیچ وقت این مسئله را بین ما انگلیسی‌ها رواج دارد در میان عموم اعلام می‌کنم، او رفتار متکبرانه‌ای از خود نشان می‌دهد و این نقش را به خوبی ایفا می‌کند به نظر من به خاطر این کار باید به او جایزه اسکار بدهند.

جوی بارتون

همیشه اتفاق مشابهی رخ می‌دهد به اقدامات زیادی در این فصل وجود داشت که ما به اندازه کافی خوب بودیم، ما سال گذشته در مسابقات خارج از خانه عملکرد بهتری از خود نشان دادیم چرا که ما در مواقعی با تیم‌های مواجه می‌شدیم که کیفیت لازم را حتی برای حضور در لیگ برتر نداشتند، شما وقتی که  در این سطح بسیار بالا اشتباه کنید، هیچ جای جبرانی برایتان باقی نمی‌ماند، چرا که این لیگ جزیره است.

حمایت رئیس جمهور آمریکا از بازیکن همجنس‌باز

من می‌خواهم رابی‌ را‌جرز را بشناسم که توانست روشن‌گر یک راه باشد که پیش از آن در میان عموم جامعه کسی جرأت عرض اندام نداشت و توانست اولین بازیکنی باشد که به صورت واضح و آشکاراعلام کرد که همجنس  باز است، ما به تو افتخار می‌کنیم.

خورخه‌ مندس‌

منچستر یونایتد تنها یک مشکل دارد ، آنهم این است که نمی‌تواند کسی مانند سر‌آلکس فرگوسن‌ را پیدا کند، او در دنیا نظیر ندارد، بسیار زیرک و با هوش است  پیدا کردن چنین نبوغ فوتبالی بسیار سخت و دشوار است، تنها مربی که در انگلیس می‌تواند تا اندازه‌ای شبیه سر‌آلکس‌ باشد، خوزه‌ مورینیو است که او برای چلسی مانند فرگوسن‌ است اما اگر سر‌آلکس در یوناتید بود، هم اکنون یونایتد در صدر با اختلاف امتیاز 12 یا 15 امتیاز قرار داشت.

روبرتو مانچینی

من سکوت اختیار می‌کنم و به یاد نمی‌آورم که بار پیش سه بازی را از دست داده‌ام من باید در 10 بازی حضور داشته باشم از دست دادن بازی من را جریمه دار می‌کند و نباید این رفتار احمقانه از خود نشان دهم.

نیمار‌ در خصوص فیلیپ کوتینو

ما از اینکه 16 سال بودیم دوستان بسیار خوبی بودیم، نه به خاطر اینکه او بازیکن بسیار خوبی است بلکه به خاطر اینکه برای من یک دوست و شخصی فوق‌العاده از لحاظ اخلاقی به شمار می‌رود، زمانیکه در رختکن حضور دارد مرتبا جک تعریف می‌کند و انرژی مثبت می‌دهد، وقتی که سوارز از لیورپول آمد، کسی نتوانست خلاء حضور او در میان لیورپولی‌ها پر کند اما مسئله‌ مشخص این که کوتینو‌ می‌تواند فرصت و موقعیت خلق کند و گزینه خوبی برای لیورپولی‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترقی ، زلاتان ، مسئله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار