مربی تیم ملی روئینگ مردان گفت: به امید کسب مدال اردوها را بی‌وقفه ادامه می‌دهیم.

محمد علی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی تدارکاتی اولمان تمدید شد و 23 بهمن تمام خواهد شد و از اول اسفند مجدد با همان 14 ورزشکار اردوی تدارکاتی داخلی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: فدراسیون به خصوص آقای امینی و مرادی خیلی خوب از رشته روئینگ حمایت کردند سعی کرده‌اند که امکانات لازم را در اختیار ما بگذارند.

قرائت در ادامه بیان داشت: قبل از عید و بعد از اتمام اردوی تدارکاتی دوممان یک تست‌گیری انجام خواهد شد و افرادی که قصد ورود به اردو را دارند با ورزشکاران منتخب رقابت تست‌گیری و نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص تدارک اردوی برون مرزی از طرف فدراسیون برای تیم روئینگ مردان گفت: صحبت مختصری در این میان شده ولی نیاز است که شرایط ورزشکاران رصد شود و با توجه به نتیجه این اردوهای تدارکاتی با افرادی که در اردوی برون مرزی مشغول تمرین هستند تست‌گیری انجام شود تا نفرات گیری انجام شود تا نفرات برتر برای مسابقات آسیایی انتخاب شوند البته ورزشکاران اردوی برون مرزی هم در چین زیر نظر لید در حال فعالیت هستند.

قرائت در ادامه اظهار داشت: همان طور که از طرف فدراسیون ورزشکاران بین من و کبوتری و مربی لیو تقسیم شد به فعالیت می پردازیم و هر کدام با ورزشکاران خود ادامه خواهیم داد تا نتایج آن را ببینیم و نهایت تلاش خود را برای مسابقات آسیایی ورزشکاران من خواهند کرد البته فدراسیون هم در این میان زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر را از ناخدا  امینی دارم.

مربی تیم ملی روئینگ بزرگسالان مردان در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم که در مسابقات آسیایی سال آینده ورزشکارانم موفق به کسب مدال شوند و تلاش خود را با توجه به زحمات زیادی که برای آنها کشیده شده بکنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرائت ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار