ملی پوش 203 سانتی متری مهرام تهران با اشاره به مصاحبه ابتدای فصل خود که گفته بود امسال کار بزرگی در لیگ انجام می دهند گفت: امسال مهرام یکدست و تیمی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آرمان زنگنه که در مصاحبه ابتدای فصل خود با باشگاه خبرنگاران تاکید کرده بود که امسال به دنبال کار بزرگی با تیم مهرام هستند در پایان لیگ ملی برای دومین بار قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال ایران را با پیراهن مهرام تجربه کرد.

زنگنه که در زمان اولین قهرمانی فرصت بازی به اندازه حالا را نداشت، بعد از عملکرد خوب در فینال و قهرمانی به خبرنگار ما گفت: در ابتدای فصل هم گفتم که می خواهیم کار بزرگی انجام دهیم که همین اتفاق هم افتاد. این که من آمار دبل دبل داشته ام نتیجه تلاش همه بوده است، یک نفر دفاع خوبی کرده بود که من ریباند کردم، یا سایر بازیکنان در حمله خوب بودند که امتیاز آوردم. بسکتبال گروهی است و یک نفر یا 2 نفر در آن دخیل نیستند.

باخت دوشنبه مزه قهرمانی را چند برابر کرد

بعد از باخت روز دوشنبه مهرام این تصور به وجود آمد که شاید تجربه دانشگاه آزاد برای دومین تیم تهرانی هم تکرار شود. زنگنه تاکید کرد: چند روز تعطیلی بعد از نیمه نهایی به ضرر ما شده بود و روز دوشنبه خود ما بد بودیم که بازی را باختیم. بعد از دیدن فیلم بازی و آنالیز مسابقه به این نتیجه رسیدیم که پتروشیمی هم ضعف هایی داشت و شب رویایی این تیم نبوده است. روی اشکالات خودمان هم کار کردیم و در بازی ماهشهر اگر مهدی اسماعیلی و موسی نبی پور 5 خطایی نمی شدند با اختلاف بیشتری بازی را می بردیم.

وی با بیان اینکه باخت هفته قبل خواست خدا بود و مزه قهرمانی را چند برابر کرد در مورد عکس العمل تماشاگران حریف گفت: به هر حال این طبیعی است. تماشاگران احساساتی هستند و دوست دارند تیمشان همیشه قهرمان شود. همینطور که تشویق های تماشاگران یک روی خوب بازی بسکتبال است، حضور آنها جنبه های بد هم دارد.

پست های تیم کامل بود

ملی پوش مهرام تاکید کرد: تیم ما امسال ستاره نداشت و کاملا یک دست بود. البته ما در بسکتبال ستاره زیاد داریم اما بازیکن تاثیرگذار به آن معنی تنها 3 نفر هستند. ما هم به خاطر بازی تیمی در مهرام موفق بودیم. وقتی روز اوشین نبود من سعی می کردم جای او را پر کنم. زمانی که روز فرید نبود، سجاد مشایخی وارد می شد. پست های تیم هم خوشبختانه کامل بود و بازیکنان دوم هر پست همیشه موفق عمل می کردند.

فوروارد مهرام در مورد از دست دادن لیگ در فصل قبل و تاثیر حضور نداشتن بازیکنان خارجی گفت: به هر حال لیگ ملی باعث شد که همه در یک سطح با یکدیگر بازی کنند و تیم ما قهرمان این لیگ شد. شاید اگر اتفاقات دیگری افتاده بود حالا پتروشیمی قهرمان می شد. سال قبل هم پتروشیمی سرمایه گذاری زیادی کرده بود و پول زیادی هم برای آوردن بازیکن خارجی داده بودند. گیبسون بازیکن گرانی بود که 80 درصد قهرمانی تیم به خاطر حضور او بود. وی در هر بازی فینال 30 تا 40 امتیاز می آورد.

ایده لیگ ملی پخته شود

زنگنه در مورد لیگ ملی تاکید کرد: شکل جدید لیگ با تعداد زیاد بازی ها برای بازیکنان بد نشد اما باید این ایده پخته تر شود و بزرگترها برای رفع ایرادات آن اقدام کنند. به هر حال هر چه تعداد بازی ها بیشتر باشد برای بازیکنان بهتر است.

زنگنه از مصطفی هاشمی سرمربی تیم هم قدردانی کرد و گفت: آقا مصطفی زحمت زیادی برای این تیم کشید. فصل قبل بعد از باخت های فینال به نوعی رنجیده شد اما امسال باز هم پای کار خود با اعتماد به جوانان ایستاد و ما هم توانستیم جواب زحمات او را بدهیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: آرمان ، زنگنه ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار