مولاوردی در جمع خبرنگاران:

بودجه زنان دو برابر شده است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: بودجه یک کشور باید نسبت به جنسیت حساس باشد امسال با تلاش‌هایی که کردیم دو برابر بودجه برای امور زنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "شهین دخت مولاوردی" معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه نشست با مشاوران و زنان امور خانواده دستگاه‌های اجرایی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش و مشارکت زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش فوق‌العاده و بدون جایگزینی داشتند و نقش آنان بلامنازع و بدون امکان است.  
 
وی با بیان اینکه ما در بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل به کرات نقش زنان را دیده‌ایم اظهار داشت: زنان کشور همواره در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشتند و در همه صحنه‌ها همگرایی خود را اعلام کردند و تا حال حاضر نیز پای این نظام ایستاده‌اند.  
 
 معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: امروزه زنان ایرانی آگاه‌تر و باثبات‌تر شده‌اند و با برنامه‌ریزی سالم و امید به زندگی و با اعتماد به نفس بیشتری در حوزه‌های فرهنگ، پزشکی و حقوقی نقش‌آفرینی می‌کنند و آمادگی خود را برای خدمت به کشور اعلام می‌کنند.  
 
مولاوردی درباره بودجه درنظر گرفته شده برای امور زنان و خانواده اظهار داشت: بودجه یکی از راهکارهایی است که می‌تواند حساسیت دولت را نسبت به برنامه‌های موجود در کشور نشان دهد این بودجه باید نسبت به جنسیت حساس باشد امسال با تلاش‌های صورت گرفته بودجه زنان دوبرابر شد و در دستگاه‌های اجرایی زمانی که به برنامه تبدیل شود باید روی آن توجه بیشتری کرد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: نظام ، سالم ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار