وزیر کشور اردن اعلام کرد زنده سوزانده شدن خلبان اردنی به دست داعش، «نقطه عطفی» در مبارزات این کشور بر ضد این گروه تروریستی محسوب می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر کشور اردن طی سخنانی که امروز شنبه منتشر شد اعلام کرد زنده سوزانده شدن یک خلبان اردنی به دست گروه تروریستی داعش ، «نقطه عطفی» در مبارزات این کشور بر ضد این گروه تروریستی محسوب می‌شود. 

حسین المجالی وزیر کشور اردن در مصاحبه‌ای با روزنامه دولتی الرای اعلام کرد حملاتی که تاکنون نیروی هوایی اردن بر ضد داعش انجام داده است، سرآغازی از فرایند طولانی حذف داعش به شمار می‌رود. 

امان اعلام کرده است هواپیماهای جنگنده این کشور روز پنجشنبه مواضع داعش را به شدت هدف حملات قرار داده‌اند. 

مجالی با اشاره به این عملیات گفت این حملات که تاسیسات، انبارهای سلاح و مهمات و مراکز آموزشی گروه تروریستی داعش را نابود کرد، آغاز مبارزه گسترده اردن برای «محو و نابودی کامل»  داعش در منطقه محسوب می‌شود. 

وی تاکید کرد دولت اردن در عزم خود برای مبارزه با این سازمان تروریستی راسخ است و به تلاش‌های خود در این خصوص ادامه خواهد داد. 

المجالی تصریح کرد : تاریخ نشان داده است اردن هرگز در اجرای این حملات انتقام‌جویانه،  قطع نظر از هر زمانی که به طول بینجامد، کوتاهی نکرده است و امان از منابع کافی برای اجرای این روند برخوردار است. 

وی افزود : روز قتل خلبان قهرمان اردنی به دست داعش، نقطه عطفی را در تاریخ اردن رقم زده است و ما به مبارزه با این سازمان تروریستی متعهد هستیم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار