پرسپولیس در این فصل آنقدر نتایج خوب گرفته که جای هیچ شک و شبهه‌ای برای قهرمانی این تیم وجود ندارد!

پرسپولیس، مایل به مایلی شد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان را همه می شناسند حتی بیشتر از روزهای اوج فوتبالش. این روزها روند پرسپولیس و نتایج ضعیف این تیم جزو عجایب است و استثنایی بودن این پرسپولیس باعث شده درخشان، درخشانتر از گذشته در آسمان فوتبال ایران بدرخشد.

تنها تیم بدون امتیاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال، 50 روز تعطیلی در اختیار داشت و کلی پول هزینه کرد تا بازیکنان جدید بگیرد، خریدهای پرسپولیس با حمید درخشان آنقدر افتضاح بود که روی خیلی از آنهایی که بازیکن می‌خرند تا صاحب ... سفید کرد.

پرسپولیس در نیم فصل اول بسیار موفق‌تر از نیم فصل دوم بود و خریدهای درخشان که معلوم نیست بر چه اساس و مبنایی انجام شده، نه تنها دردی را دوا نکرد بلکه پرسپولیس با چند لغزش دیگر به لیگ آزادگان سقوط خواهد کرد.

شاید هدف درخشان ماندگاری اسمش به عنوان یک رکورد‌دار است و برای این موضوع از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

همین آقای درخشان در مقاطع مختلف که سمتی در پرسپولیس نداشت به زمین و زمان، دنیزلی، ژوزه و دایی و استیلی و ... ایراد می‌‌گرفت و همیشه جزو منتقدین پرسپولیس بود، اما حالا همان حمید درخشان که قصد ساخت یک تیم رویایی را داشت، وقتی وارد گود شد ( یک پنجم) قبلی‌ها توان نداشت.

تادو، گابریل، حاتمی، میردورقی، علیپور و ... . راستی سفارش خریدهای پرسپولیس را چه کسی صادر کرد؟ چه کسی از بازیکنان خارجی تست گرفت؟ بازی‌های گذشته و توجیهات درخشان را فراموش نکردیم.

" اگر توپ‌های ما گل می‌شد من اسطوره پرسپولیس می‌شدم"

آقای درخشان دیروز که اگر توپ‌های ملوان گل می‌شد و شما در خواب بودید و یکی از آنها هم گل شد، شما اسطوره بودید؟ پرسپولیسی که حتی بدون مربی هم می‌توانست در رده دهم جدول  قرار بگیرد!

کارنامه درست و درمانی که نداشتید، با این پرسپولیسی که ساختید وجهه دوران بازیگری خود را نیز زیر سوال بردید.

صحبت‌های درخشان در پنجم خرداد سال 91 " پرسپولیس فصل بعد هم با دنیزلی به جایی نمی‌رسد"

درخشان: نتیجه‌گیری در آسیا بستگی به توانایی دایی و تیمش دارد ( 24/2/93) "ایلنا".  و امثال این مصاحبه‌ها که از قبل موجود است...

آقای درخشان توانایی شما چه می‌شود؟ حتماً خواهید گفت آن زمان پرسپولیس مشکلات مدیریتی نداشت؟ برادر من پرسپولیس و استقلال همیشه مشکلات حاشیه‌ای داشته‌اند، اما مشکل شما فنی است و ربطی به مدیریت ندارد! مگر نه اینکه تیم را شما نبسته بودید؟
اصلاً چرا قبول کردید؟ و چرا نیم فصل این بازیکنان را جذب کردید؟ و چراهای دیگر...

طبق اطلاع ما از منابع غیر رسمی شانس مایلی کهن برای حضور در پرسپولیس بیشتر از دیگران است اما شاید نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب شود.

امیدواریم پرسپولیس به لیگ پایین‌تر سقوط نکند، چرا که حریف بعدی این تیم پدیده‌ای است که در مشهد میزبان پرسپولیس است و این پدیده‌ تیمی است که در یادگار امام به تراکتور درس فوتبال داد و با ملوان فرق دارد، هر چند برای پرسپولیس فرقی ندارد که حریف که و چه باشد، شکست عادت بد سرخپوشان است!

انتهای پیام/

برچسب ها: امتیاز ، درخشان ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار