سازمان لیگ فوتبال در راستای حضور پر قدرت نمایندگان ایران در آسیا با استانداری‌هایی که تیم فوتبال دارند برای کمک های مالی و تجهیزاتی وارد مذاکره شد.

با این حال تا کنون اسکوچیچ نام بازیکن خاصی را به باشگاه اعلام نکرده و تنها از آنها برای جذب یک مدافع در خواست همکاری کرده است.به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  و به نقل از یک مقام آگاه در سازمان لیگ، پیش از این نیز سازمان لیگ برای کمک به نمایندگان ایران در آسیا مجوز استفاده از بازیکن قرضی را نیز صادر کرد و حتی به آنها اجازه داد بازیکن خارجی نیز جذب کنند.

از آنجا که طی سال های اخیر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بوده و کاری از پیش نبردند، تاج و همکارانش قصد دارند با این برنامه شرایط را برای حرکت رو به جلو تیم‌ها در آسیا فراهم کنند.

اخیرا اغلب تیم های لیگ برتری با توجه به هزینه های سرسام آور، باشگاه داری با مشکلاتی روبرو شده اند از این رو سازمان لیگ وارد عمل شد و با توجه به درآمد شهرهای مختلف خواهان همکاری استانداری ها با تیم های فوتبال شد.

هدف اصلی  مسئولان این سازمان کمک به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌هایی است که با مشکلات مالی زیاد دست و پنجه نرم می کنند.

**تلاش فولاد برای استفاه از امتیاز سازمان لیگ
باشگاه فولاد نیز در تلاش است تا مقدمات حضور چند مدافع خارجی در این تیم را فراهم کند تا مربی این تیم آنها را زیر نظر گرفته و در صورت لزوم با بازیکن مورد تایید قرار داد ببندند.

 به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد، فولادی‌ها به دلیل بازیکنان غیر قانونی و سرباز نفرات زیادی را از دست دادند و وضعیت عده ای از بازیکنان این تیم هم هنوز مشخص نیست به همین دلیل و از آنجا که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.سازمان لیگ مراوداتی را با مسولان این تیم داشته اند تا این تیم به ازای سربازانی که از دست می دهد بازیکن خارجی جذب کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار