پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است چرا که به باخت‌های پرسپولیس عادت کردیم.

به باختهای پرسپولیس عادت کردیم/ امیدوارم پرسپولیس فصل بعد هم در لیگ برتر باشدمهدی هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال فوتبال همین است، پرسپولیس به علت مشکلات مدیریتی و نداشتن بازیکنان موثر شرایطش طوری شده که برابر یک تیم ته جدولی شکست می‌خورد.

هاشمی نسب درباره عملکرد درخشان در تیم پرسپولیس تصریح کرد: نتایج اخیر پرسپولیس گواه همه چیز است. علی دایی هم در استادیوم آزادی هو شد. هواداران به علت برد بازی دربی صبوری کردند و تا قبل از شکست برابر ملوان به درخشان حرفی نزدند اما این بار تحمل نکردند و شعار حیا کن رها کن سر دادند.

وی درباره اینکه پرسپولیس نیاز به شوک در کادر فنی‌اش دارد یا نه، عنوان کرد: چه فردی بیاید و شوک به پرسپولیس وارد کند؟ به نظرم شوک اول باید به مدیران پرسپولیس وارد شود.

هاشمی نسب در مورد ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: تیم‌های بزرگتر از پرسپولیس با مهره‌های کارآمد‌تر، مدیریت قوی و توان مالی بالا در آسیا نتوانستند حرفی برای گفتن داشته باشند. بر این اساس در حال حاضر هیچ امیدی به پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا نیست.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد رتبه دهمی پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم پرسپولیس شرایطش بهبود یابد و در لیگ برتر بماند و با یک برنامه‌ریزی دقیق و جذب بازیکنان موثر در فصل آینده در لیگ برتر به موفقیت برسد.

وی درمورد ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان خارجی بیان کرد: این بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند و فرقی با بازیکنان داخلی ندارند. به نظرم پرسپولیس نیاز به ستاره و بازیکن تعیین کننده دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه نبود محمد نوری در این بازی تأثیرگذار بود یا نه، تصریح کرد: به طور حتم نبود نوری در بازی پرسپولیس تأثیر‌گذار بود. نوری تنها مهره کارآمد پرسپولیس است که عدم حضورش باعث شده بود که پرسپولیس در خط میانی دچار مشکل شود.

هاشمی نسب درباره عملکرد خوب مازیار زارع در دروازه ملوان بیان کرد: واکنش زارع در مهار پنالتی دیدنی بود اما به نظرم مازیار یکی، دو متر جلو آمده بود و ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد.

وی در مورد وضعیت آتی تیم پرسپولیس عنوان کرد: با این وضعیت مدیریتی نباید انتظار داشته باشیم تا در پرسپولیس اتفاق خاصی بیافتد. به هر حال امیدوارم که پرسپولیس به شرایط خوبش بازگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی بعدی تیم پرسپولیس مقابل پدیده عنوان کرد: پدیده تیم خوب و با تاکتیکی است. این تیم به خاطر برد پرگل مقابل تراکتور‌سازی از وضعیت روحی و روانی بالایی برخوردار است. به هر حال ملوان ته جدولی توانست با ارائه بازی خوب پرسپولیس را شکست دهد، پدیده که جای خود را دارد. همچنین همه تیم‌های لیگ برتر شرایط یکسانی دارند و پرسپولیس هم هفته بعد بازی سختی با پدیده دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس فصل بعد هم در لیگ برتر باشد و بتواند با ارائه بازیهای خوب دل هواداران واقعی‌اش را به دست آورد.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست یک بر صفر مقابل ملوان چهارمین باخت خود را در لیگ برتر تجربه کرد و با 22 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: درخشان ، ملوان ، کادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار