منصور لشگری قوچانی گفت: هدفمان از ساختن فیلم عصر یخبندان تقویت بنیاد خانواده ‌ها و بازسازی آن پس از خدشه دار شدن روابط اعضا است.

منصور لشگری قوچانی تهیه کننده فیلم عصر یخبندان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم عصر یخبندان گفت: هر گاه فیلمنامه ی خوبی به دست من برسد ان را تهیه می کنم برایم فرقی نمی کند کارگردان 20 ساله باشد یا 80 ساله همه دیدند که فیلم گلادیاتور را یک کارگردان 82 ساله ساخت
 
وی در ادامه افزود: عصر یخبندان دومین همکاری من و کیایی بود، کیایی کارگردان جوان و در عین حال با تجربه ای است که کار خود را خوب بلد است.
 
این تهیه کننده پیرامون تم و محتوای فیلم عصر یخبندان عنوان کرد: عصر یخبندان با هدف بازسازی روابط بین اعضای خانواده پس از خدشه دار شدن آن ساخته شده است. به نظر من تمام معضلات خانواده قابل حل است اما نیاز به تفکر و گذشت دارد، دقیقا مثل قضیه‌ خارپست‌ها در عصر یخبندان.
 
وی ادامه داد: من فیلم عصریخبندان را برای گرفتن سیمرغ نساختم و هدفم جلب رضایت مردم بوده است، امیدوارم این فیلم راهکاری را جلوی روی خانواده هایی که درگیر مسائل حاشیه ای زندگی هستند بگذارد.
 
تهیه کننده ی فیلم خط ویژه در خصوص تفاوت های این دوره با دوره قبل اظهار داشت: این دوره از خیلی جهات بهتر از دوره ی قبل است، مثلا گذاشتن جلسات معرفی فیلم و ارتباط چهره به چهره ی عوامل فیلم و مخاطبان که تاثیر زیادی در بهتر شدن اکران ها دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: عملکرد رضاداد در دوره سی و دوم رضایت بخش بود و همین عامل سبب شد که سکان این دوره را نیز به او دادند.

این تهیه‌کننده سینما افزود: درباره‌ حضور پر رنگ جوانان در این دوره باید بگویم که جوانان و پیشکسوتان با هم می‌توانند برای سینما مثمر ثمر باشند، منِ پیشکسوت زمانی که مصطفی کیایی با استعداد را می‌بینم اجاز‌ی اعتماد نکردن به خودم نمی‌دهم و روی کارش سرمایه گذاری می کنم.
 
منصور لشگری قوچانی در پایان گفت: از مردم خواهش می‌کنم فکر نکنند اعتیاد با آنها بیگانه است و در صورت مواجه شدن با این موضوع با فرد مورد نظر به چشم بیمار برخورد کنند. خوشبختانه در فیلم عصر یخبندان امید زیادی به چنین مخاطبانی داده می‌شود و در آن سکانسی که مادر منیر با او تماس می‌گیرد امید زندگی به وی باز می گردد.
 
گفتنی است، فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی یکی از بخت های اصلی کسب سیمرغ در بخش های مختلف است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.