دادگاه آمریکایی خواستار تشدید مجازات علیه شرکت هواپیمایی "فوکر" به دلیل نقض تحریم‌های ایران شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، دادگاهی در آمریکا خواستار وضع جریمه سخت‌گیرانه‌تر ضد شرکت هواپیمایی هلندی "فوکر" به دلیل نقض تحریم‌های ایران شد.

این دادگاهی آمریکایی بدون در نظز گرفتن توافق پیشتر حاصل شده بین مقامات آمریکا و شرکت فوکر در ارتباط با نقض قوانین تحریم‌های علیه ایران، سودان و میانمار خواستار جریمه‌ای سنگین‌تر برای این شرکت هواپیمایی هلندی شد. 

پیشتر منابع خبری از توافق بین مقامات دولتی آمریکا و مسئولان شرکت فوکر برای حل مناقشات این شرکت  از قوانین تحریم‌های خبر داده بودند. 


قاضی دادگاه منطقه‌ای آمریکا روز گذشته اعلام کرد توافق بین شرکت فوکر و وزارت دادگستری هیچ تناسبی با تخلفات شرکت هلندی ندارد. وی مدعی شدجریمه 21 میلیون دلاری در نظر گرفته شده برای فوکر معادل سودی است که این شرکت از تخلفاتش کسب کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، تحریم ، فوکر ، دادگاه ، امربکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نکته گو
۱۵:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
یکی به جناب آقای اوباما بفرماید لازمه وتوی مصوبات کنگره در خصوص تشدید تحریمها علیه ایران؛ چاره اندیشی و صدور دستوراتی قاطع برای جلوگیری از این احکام که به نوعی میتوان آنها را تشدید تحریم قلمداد کرد است. این یعنی "یه بام و دو هوا" دولت میگوید وتوی تشدید و پیکره نطام نشدید را دنبال میکند.
آخرین اخبار