مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد گفت: دولت تصميم گرفته است همه طرح هاي روبنايي و زير بنايي مسکن مهر را اجرا کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن نريمان  با بيان اينکه هزينه اين طرح ها از محل آورده خود شرکت تامين مي شود ،  افزود : تصميم گرفته ايم هزينه ساخت مدرسه ،‌جاده سازي ،‌مدرسه ،‌آب و فاضلاب...را به آورده مردم تحميل نکنيم.

وي گفت : اين  تصميم به افزايش تسهيلات کمک مي کند و تلاش مي کنيم که به نفع مردم وارد شويم و با کمترين قيمت ها طرح مسکن مهر به پايان برسد.

نريمان با اشاره به اينکه قيمت مسکن مهر در شهر پرديس با توجه به  ناهموار بودن آن کمي گران تر است ،گفت: در قراردادهاي متقاضيان به اين موضوع اشاره شده که پرداخت ها ، علي الحساب است و قيمت نهايي پس از پايان کار مشخص خواهد شد.

مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد گفت: اين موضوع  را که اعلام شده است متقاضيان مسکن پرديس بايد مبلغي را پرداخت کنند و بعدا گفته شده است اين مبلغ را نمي گيريم ، نشنيده ام.

وي افزود: متقاضيان بايد بر حسب قراردادي که دارند بايد آن مقدار را بپردازند و هرجا که حقي از مردم ضايع شود، به نفع مردم ورود مي کنيم.

نريمان گفت: تمامي آورده هاي مردم به حساب خود مردم واريز مي شود و ‌قردادها نيز سه جانبه بين مردم، ‌پيمانکاران و بانک است و وزارت راه و شهرسازي فقط نقش نظارتي دارد.

وي افزود :  براي افراد زيرپوشش کميته امداد ، بهزيستي و افراد ناتوان يارانه مسکن داريم  و کمک خواهيم کرد.

وي گفت: وارث طرح هايي هستيم که بايد دو سال پيش تمام مي شد و تلاش مي کنيم  سال آينده همه اين طرح ها به پايان برسانيم.

نريمان گفت: طرح مسکن مهر شهر جديد پرند 87 درصد پيشرفت دارد اما آورده مردم زير 60درصد است ،هرچند برخي از متقاضيان آورده خود را تکميل کرده اند.

وي گفت : مسکن مهر آورده دولتي ندارد بلکه مسکن مهر با تسهيلات بانک و آورده مردمي ساخته مي شود.

نريمان گفت: افزايش وام از 25به 30ميليون تومان کمک بسيار مناسبي به مردم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار